Boks til vaskemiddel

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hjelp meg, smarte damer :D

Jeg er på leting etter en boks jeg kan ha vaskemiddel i, men jeg finner jaggu ingenting som ser ålreit ut :p

Kunne dere slengt inn bilde av deres løsninger og hvor boksene er kjøpt? :)

Har en veldig kjedelig boks.
En plastboks som jeg fikk gratis på en butikk som hadde kampanje et år :P
(siden den butikken hadde så mange så fikk jeg 4-6 bokser. Har 3 selv i daglig bruk og de andre gav jeg bort. 1 til kulørvaskemiddel, 1 til hvitvask og 1 til oppvaskmaskintabletter)

Har en stor glasskrukke jeg kjøpte på ikea. Med glassflasker med tøymykner og en mindre med milo i :)

Kjøpt på kremmerhuset :) hvit boks for hvitt tøy og grå boks til farget tøy :)

Kjøpt på kremmerhuset
IMG_4298.JPG

Jeg har disse og. Litt dyre, men veldig mye finere enn emballasjen.

Men hvor mye plass er det i en sånn? Vi kjøper kun de store pakkene, så om de ikke rommer alt i den pakken så er vitsen borte. Men jeg har siklet på de der lenge :D

Men hvor mye plass er det i en sånn? Vi kjøper kun de store pakkene, så om de ikke rommer alt i den pakken så er vitsen borte. Men jeg har siklet på de der lenge :D
Jeg får plass til to pakker av vanlig størrelse i dem. :)

Kremmerhuset har en som det står vaskepulver på mulig de har flere forskjellige, spar kjøp har jeg sett også har hatt :-) Om du har jula, rusta å de butikkene rundt deg evt coop obs så har nok de også garantert:-)

Jeg har glasskrukker fra Clas Ohlson, og har et hvitt og et farget bånd rundt de respektive glassene for å skille dem. Jeg har også Milo og tøymykner i glassflasker. Enkelt og greit!

Jeg får plass til to pakker av vanlig størrelse i dem. :)

Hmmm. Hva er vanlig størrelse mon tro? Synd om boksen er for liten, det hadde jo vært så gøy å hatt en slik fin boks på badet framfor den lite kledelige vaskemiddel-boksen.

Slenger meg på de fra kremmerhuset. Har to slike, og synes de er veldig fine oppå den hvite vaskemaskinen.

Back
Topp