Bokklubb?

ME_89

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Er det noen som er medlem av noen bokklubb for barn her? Jeg elsker bøker, og synes det hadde vært koselig, men vet ikke om det er verdt det, hvis dere skjønner? Lyst på fine bøker, ikke bare masse tullebøker som hoper seg opp på rommet hans :p vet man kan avbestille før de evt blir sendt med noen av klubbene på nettet.
 
Vi prøvde oss på goboken. Synes det var tullebøker og meldte oss ut. Men ballen i velkomstpakken ble veldig populær! :-D
 
(Skal sies at jeg vokste opp med høykvalitetsbarnebøker fra biblioteket og har skyhøy standard..)
 
Vi er medlem i goboken :) du kan jo velge litt o hva du får tilsendt fra dem også. Vi har valgt å få en serie med disney bøker, nå har vi en førskoleserie til storesøster og synes at de er kjempefine :) samt en serie om alfabetet :)
 
Vi prøvde oss på goboken. Synes det var tullebøker og meldte oss ut. Men ballen i velkomstpakken ble veldig populær! :-D
Samme her, derfor føler jeg at mange av klubbene der ute har en del "tullebøker". Kanskje bedre å bare kjøpe enkelte bøker selv :p
 
Vi er medlem i goboken :) du kan jo velge litt o hva du får tilsendt fra dem også. Vi har valgt å få en serie med disney bøker, nå har vi en førskoleserie til storesøster og synes at de er kjempefine :) samt en serie om alfabetet :)
Takk, skal sjekke dem ut :)
 
Goboken har mange forskjellige bokpakker ut i fra alder på barnet :)

  • Goboken. På denne kan du øverst velge alder (gravid, 0-1 år, 1-2 år, 2-3 år, 3-6 år): https://beta.goboken.no
Ellers har Sandviks også disse bokpakkene for litt eldre barn enn februarbabyene:
Takk! Skal virkelig sjekke ut goboken :)
 
Har goboken og er kjempefornøyd. Alex elsker bøkene derfra :) Sist fikk vi bok med ulike dyr med lyder. Kjempemorro :) Enkelt å avbestille, endre neste pakke.
 
Back
Topp