Bok til storesøster/storebror om babyen i magen

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Noen som har gode tips for bra bøker som beskriver litt om babyen i magen og tiden etter fødsel?

Dattera mi er 2,5 år gammel og forstår enormt mye, men jeg vil at hun også skal få se litt (bilder fra bok for eksempel) enn å bare høre oss forklare hva som skjer. Greit å forberede henne litt på det som kommer, tenker jeg <3
 
Min beste bok , har bøker som handler om å bli storesøsken hvor man kan bytte ut navn med barnas navn. Veldig fin bok :)
 
«Nora blir storesøster» kjøpte jeg til eldste jenta da hun skulle bli storesøster i 2011. Hun heter Nora derfor var boka ekstra gøy å lese fra for henne. Denne gangen har vi ikke kjøpt bok da de jo ble storesøstre i april og er så store att de alt har forklart meg hvordan babyen har flyttet inn.... :p:eek::joyful::joyful:
 
Vi har også "En baby! sier Nora" og sønnen vår på nesten fire elsker den. Han vil lese den hver kveld.
 
Tydeligvis Nora-boka vi må få ordnet til toåringen vår ☺️ Vi har foreløpig bare vist bildene i babyverden-appen og snakket med henne
 
Tydeligvis Nora-boka vi må få ordnet til toåringen vår ☺️ Vi har foreløpig bare vist bildene i babyverden-appen og snakket med henne
Enig! Jeg har ringt alle bokhandlere i nærheten og ingen har den inne (må bestilles), så sjekket biblioteket her i byen og de har den inne. Derfor tror jeg at jeg bare skal låne den kanskje :)
 
Enig! Jeg har ringt alle bokhandlere i nærheten og ingen har den inne (må bestilles), så sjekket biblioteket her i byen og de har den inne. Derfor tror jeg at jeg bare skal låne den kanskje :)

Ser de har den på biblioteket her også ☺️ Da blir det nok lånings
 
Noen som vet om det finnes bøker for de aller minste også? Tenker på en mer "papp-bok" enn papir om det gir mening :hilarious:
 
Back
Topp