Bok i kirken

Ja :)

Både 4-årsbok og 6-årsbok, tror det er vanlig overalt. :)

4-års boken fikk vi i bedehuset her. Jeg måtte ringe selv og minne de på det....

Ja var et opplegg i kirka hvor alle 4- åringene fikk en bok og her fikk de også en film, slags dukketeater opplegg om 2 kirkerotter hehe

Min er ikke døpt, så tviler på han får det.

Ja, han har fått fireårsbok og seksårsbok, og det får lillesøster også, den første til høsten og den andre altså på nyåret i første klasse.

Og babyen også regner jeg med, når den tid kommer.

Fikk 2 årsbok hvertfall

Det har jeg ikke hørt om før.

Google fører meg til enkelte kirker som har det, men det virker ikke like utbredt som 4 og 6?

Der vi bodde da eldste var 2 og her vi bor nå som eldste var 2 var dette i alle fall ikke noe. Men begge steder var fireårsboka aktuell (men begge har fått den her, vi flyttet hit det året han ble fire)

Det har jeg ikke hørt om før.

Google fører meg til enkelte kirker som har det, men det virker ikke like utbredt som 4 og 6?

Der vi bodde da eldste var 2 og her vi bor nå som eldste var 2 var dette i alle fall ikke noe. Men begge steder var fireårsboka aktuell (men begge har fått den her, vi flyttet hit det året han ble fire)
Måtte google jeg også. :P Lurer på hvorfor de ikke deler ut den her heller? Tror jeg må klage før babyen blir 2 år. :P Mine fikk en pynteengel da de var 1 år, og en spisebrikke da de var 2 år. :)

Back
Topp