Body Revolution!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Jeg tok cardio 1 og workout 1 nå :D Herlig!

Kjente jeg kjedet meg for mye med 30 day shred og ripped in 30. Så da tar jeg body revolution på nytt. Denne gang bruker jeg de nye vektene mine på 2 kg i stedet for de på kun 1 kg.
Jeg ser faktisk skuldrene har begynt å få en fin form, ser musklene der ;) Passe på å ikke bli for opphengt i å se muskler... fra en forstyrrelse til en annen vil vi ikke!

Så bra da:)
Jeg tar kun ei økt body revolution pr dag. Fri søndager.
Liker å følge programmet til punkt og prikke:D
Trener heller noe annet itillegg. :-)

Jeg bruker 4 og 5 kg vekter.. 2kg bruker jeg på noen få øvelser.. Så jeg har nok blitt en god del sterkere det siste året:) men nå har jeg jo trent regelmessig siden 2011. Hatt litt småpauser innimellom men har alltid kommet meg igang igjen:)

Så bra da:)
Jeg tar kun ei økt body revolution pr dag. Fri søndager.
Liker å følge programmet til punkt og prikke:D
Trener heller noe annet itillegg. :-)

Jeg bruker 4 og 5 kg vekter.. 2kg bruker jeg på noen få øvelser.. Så jeg har nok blitt en god del sterkere det siste året:) men nå har jeg jo trent regelmessig siden 2011. Hatt litt småpauser innimellom men har alltid kommet meg igang igjen:)
Du er nok kjempesterk!!
Jeg har bare 2 kg vekter, jobber meg oppover :-)

Jeg synes det er greit å ta flere på en gang, jeg følger 'bare' opplegget med treningene ikke antall dager. Har ikke så mye å variere mellom som jeg synes er 'interessant' nok ;-)
Blir nok å prøve litt annet når skolen er over neste uke når jeg har flere timer tilgjengelig

Kjempesterk er jeg ikke:p
Men merker jo godt at øktene blir tøffere når jeg bruker tyngre vekter:)
Ser det er litt muskler der, men veldig synlige er de ikke:p

Har du prøvd beachbody turbofire?
Det er super trening for kondisjon!
Om du er lei jillian så anbefaler jeg det;)

dag 16, workout 3 fullført igår

dag 17, workout 4 fullført idag!

73 dager igjen!

Har vært inne å lurkiket litt og jeg vil gjerne vite hvor dere finner alt av det dere trener :) Har dere linker til det? Skal begynne å trene om litt under 3 uker til for da er det 6 uker siden fødsel, nå føler jeg det er nok med trilleturer. Hva anbefaler dere å begynne med av det dere selv holder på med? Er det effektivt? :)

Dag18, cardio1 fullført lørdag

Idag er det treningsfri;)

I dag er det lørdag!!!! Haha... Du er flink :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Haha!
Men jeg var faktisk dritflink og hadde treningsfri mandag assa:D

Blir trening i helga..må jo ta igjen deg litt:p neida..men har jo trent mye mindre enn jeg pleier denne uka.. Så må få til litt mer:) Skal tidlig på jobb mandag, så rekker garantert ikke noe trening før jobb da:p
Men heretter blir det treningsfri hver lørdag.. Så lenge jeg faktisk har trent bra i uka da:p

Er vel jeg som må ta igjen deg :-D Du er helt rå til å trene :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Men det er jo du og:D

Er nok litt ekstra gira nå siden bikinisesongen er veldig veldig nærme!
Så er det jo og veldig kjekt å ha deg som motiverer meg noe veldig:D
Før/etter bildene dine ga meg virkelig motivasjon!!

Er hvertfall veldig bestemt på å fortsette treninga selv om det blir masse jobb fremover:)
Vil man det nok så får man det til selv i en hektisk hverdag:D

Dag 24, cardio 1 fullført..
Fullført cardio 1 nå.. Neste gang er det over på cardio 2! Det blir bra:-)

66 dager igjen:)

Back
Topp