Body Revolution!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Workout 2 er fullført!
Vanvittig gode styrkeøvelser synes jeg!

Om det er 90 dager dette programmet varer så har jeg baare 88 dager igjen nå! haha:p
Hehe.... 88 dager er ingenting ;)
Nei jeg er ikke fin i bikini haha, men det byner hjelpe:cool:

Er etter jeg fikk en kompanjong (deg) jeg virkelig har fått tilbake motivasjonen... :D
Trente ripped i dag tidlig, Jogga 8 km med vogn i sta, gikk 20 min etterpå... Vesla sov så godt hihi.. Nå har vi spist lunsj, så tenkte prøve den videoen etterpå.. Gruer meg litt haha:)

Gerilja cardio er intervall... Jeg jogger fort i 10 min først... Så starte intervall på det tiende min. 20 sek spurt (level 16 på mølla) pause 10 sek så 20 spurt... Osv. Jeg bruker ti spurter så jogger jeg i ti min til slutt. Til sammen 25 min. Hvis du googler det, står det vel oppvarming 4 min, starter intervall på 5 minutt, 8 intervaller avslutter med 4 min jogg... Til sammen 12-14 min:D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Det var ganske tøft!!! Men her bruker du virkelig hele kroppen... Forbrenner ikke mye jeg altså... Ca 200 på dag1, men vil tru musklene jobber greit etterpå... Kjennes hvertfall sånn ut... Tung i hele kroppen ;)

Dere to asså! Dere er jo to treningsgudinner!! Forstår ikke hvor dere får energien i fra, eller tiden :p

Fytti jeg har vært støl i hele dag. Synes den første uken på de to treningen er veldig like, kjenner det tar på. Men, jeg SKAL gjennomføre det i dag igjen.

Men, jeg lurer på om jeg skal hoppe over på uke to snart? Kjenner det er ganske lett for meg de øvelsene som er, jeg får høy puls og svetten renner.

Eller hva tror dere? Jeg går fram og tilbake. I og med at jeg er støl, så blir jo kroppen utfordret. Samtidig så vet jeg ikke om jeg klarer å hlde motivasjonen oppe med å gjøre det samme to ganger om dagen hele uken...

Dere to asså! Dere er jo to treningsgudinner!! Forstår ikke hvor dere får energien i fra, eller tiden :p

Fytti jeg har vært støl i hele dag. Synes den første uken på de to treningen er veldig like, kjenner det tar på. Men, jeg SKAL gjennomføre det i dag igjen.

Men, jeg lurer på om jeg skal hoppe over på uke to snart? Kjenner det er ganske lett for meg de øvelsene som er, jeg får høy puls og svetten renner.

Eller hva tror dere? Jeg går fram og tilbake. I og med at jeg er støl, så blir jo kroppen utfordret. Samtidig så vet jeg ikke om jeg klarer å hlde motivasjonen oppe med å gjøre det samme to ganger om dagen hele uken...

Greia er jo at du skal få de repetisjonene da.... Da du byner å bygge muskler :D Så hold ut:D

Greia er jo at du skal få de repetisjonene da.... Da du byner å bygge muskler :D Så hold ut:D

Repetisjoner er greit, men den første uken på rippes in 30 og 30 day shred er veldig like. Og da blir det dobbelt opp hver dagm jeg gjør jo begge delene hver kveld nå...

Repetisjoner er greit, men den første uken på rippes in 30 og 30 day shred er veldig like. Og da blir det dobbelt opp hver dagm jeg gjør jo begge delene hver kveld nå...
Den ser jeg:D
Da trenger du nok ikke ti dager nei;)

Jeg tror ikke jeg hadde hoppa over..Det er jo en grunn til man skal ta repetisjoner:).selv om det kanskje er litt like øvelser .:p
Om du synes det er for lette øvelser kan du jo ta tyngre vekter. Eller trene noe annet ? Fullføre enten 30ds eller ripped først?
Har selv fullført body revolution en gang før. Og 30ds noen ganger men vil ikke kalle det lette øvelser. :p har blitt sterkere og da tar jeg heller tyngre vekter på øvelser jeg har blitt god på:p

Idag var det cardio:D veldig godt siden jeg kun har trent styrke de siste dagene. Tredemølla begynner å støve ned litt så håper på ei økt på den ikveld.
Jeg sa det samme igår da. Men det ble sofaen istedet:p

Jogga i sta jeg, ble 7,7 km med barnevogn også gikk jeg 3 etterpå.... Godt å gå litt og:D Faktisk tyngre med barnevogn enn det man sku tru:p Men når det er strake vegen går det jo flott:D

IMPONERENDE!!!!!!

Blir ikkeno trening her før kanskje ikveld nå...Må prioritere hus og:p Så nå vasker jeg hus. Veldig veldig kjekt det assa:p

IMPONERENDE!!!!!!

Blir ikkeno trening her før kanskje ikveld nå...Må prioritere hus og:p Så nå vasker jeg hus. Veldig veldig kjekt det assa:p
Det må je å.... Hundespor overalt.... Hater denne klina!!! Men først ripped ;)

Du er superflink altså.... Bare fått tatt ripped i går og i dag jeg... Nå har jeg blanda meg en dram:p
Solbrent er je å :cool:

Du er jo dritflink selv!!

En dram hørtes digg ut! Sitter ute i sola enda vi. Er så hærlig med sommervær!!
Endelig!! vært ute hele dagen:)

Kos deg masse ikveld:D

Du er jo dritflink selv!!

En dram hørtes digg ut! Sitter ute i sola enda vi. Er så hærlig med sommervær!!
Endelig!! vært ute hele dagen:)

Kos deg masse ikveld:D
Vi og.... Nå er unger i seng, og vi sitter ute med dram og levende lys, og kattene raser rundt hehe. Skal grille :p

Back
Topp