Body Revolution!

• Trådstarter Trådstarter MaiSeptAugSkatt
  • Opprettet Opprettet
Oppe om mårrån ja:D Her bøtter det ned, så rakk gå ut med bikkjene før gubben dro på jobb. Så må jeg til dyrlegen med ene pusen. Når jeg kommer hjem er det treeeeening.... :D

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Oppe om mårrån ja:D Her bøtter det ned, så rakk gå ut med bikkjene før gubben dro på jobb. Så må jeg til dyrlegen med ene pusen. Når jeg kommer hjem er det treeeeening.... :D

Hehe ja idag var det tidlig påan altså!!
Jeg våkna i 5-tiden av sola som skinte inn vinduet. Fikk ikke sove etter det. Så stod opp og hadde date med jillian:p

Blir nok ei roligere uke nå. Kjenner kroppen er sliten. Men jeg sliter jo litt med å faktisk klare å ta en dag treningsfri:p luksusproblem kanskje:p
Meldte meg av utfordringa i slankekrigen nettopp pga jeg skal kunne klare å ta treningsfri hvertfall en dag. Er jeg med der så presser jeg megselv alltid litt ekstra, hehe :p

Hehe ja idag var det tidlig påan altså!!
Jeg våkna i 5-tiden av sola som skinte inn vinduet. Fikk ikke sove etter det. Så stod opp og hadde date med jillian:p

Blir nok ei roligere uke nå. Kjenner kroppen er sliten. Men jeg sliter jo litt med å faktisk klare å ta en dag treningsfri:p luksusproblem kanskje:p
Meldte meg av utfordringa i slankekrigen nettopp pga jeg skal kunne klare å ta treningsfri hvertfall en dag. Er jeg med der så presser jeg megselv alltid litt ekstra, hehe :p
Ja jeg ryker nok snart uansett så det får gå så lenge:p

Neeida.. Det er nok nå fremover vekta vil bevege seg ned igjen:p

Jeg tok jo litt av forrige uke både med kakerøre, ferdigstekt kake, godis, pizza osv... Ble litt smågodt og!!
Resultat idag var opp 2 kilo:p
Så det spørs jo om jeg ryker før deg:p

Håper uansett å få vekta hvertfall litt ned igjen :p

Neeida.. Det er nok nå fremover vekta vil bevege seg ned igjen:p

Jeg tok jo litt av forrige uke både med kakerøre, ferdigstekt kake, godis, pizza osv... Ble litt smågodt og!!
Resultat idag var opp 2 kilo:p
Så det spørs jo om jeg ryker før deg:p

Håper uansett å få vekta hvertfall litt ned igjen :p
Fråtse meg opp en kg i helga jeg og:p
Så nå er det telling av kcal for fullt ;)

Dag 14, workout 4 fullført igår

Dag 15, cardio 1 fullført idag

75 dager igjen:D

Back
Topp