Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Knøttet eller lufti dag bobler det skikkelig nedi magen, kan det være knøttet?
Da er det jo sikkert lille13+2, mitt andre svangerskap. Og luft kjennes ikke slik ut, svak svak bobling![]()
Jeg har kjent bobling en stund nå. Først var det bare på kvelden når jeg lå helt stille på ryggen. Nå kjenner jeg det når jeg holder på med andre ting, og når jeg er på jobb. Kjenne det igjen fra første svangerskap vet at det er mini i magen jeg kjenner![]()
Det er for myke bobler til å være luft, pluss det er langt nedi derhvertfall en fantastisk følelse!
Hvor langt er du på vei?Ganske sikker på at jeg kjente små dult på innsiden i dag, akkurat der hvor jeg finner hjertelyden![]()

Jeg er 12+2 i dagHvor langt er du på vei?har kjent litt bobling i dag også jeg, så svever jo her jeg ligger
![]()
Bobling er skikkelig koseligJeg er 12+2 i dagsyns det var koselig med litt bevegelse
![]()
Heldige dere er som kjenner litt! Jeg har morkaken på framsiden denne gangen, så må sikkert vente litt før jeg kjenner noe som helst.Er 14+2 idag.
Kjente det ganske tidlig sist selv, men nå har jeg kjent fint lite som jeg kan si helt klart at er beibis. Det bobler og turer og romsteres mye i magen min i utgangspunktet pga UC, så jeg kjenner sjeldent ekstra etter om det er noe som skjer der nede - så kan jo hende at noe går meg hus forbiJeg er også 14+2 med morkaken på framsiden, men har allerede kjent sommerfuglvinger noen få ganger. Men regner med det blir en stund til jeg kjenner det regelmessig siden det sikkert kommer an på hvor babyen ligger. Litt kjedelig. Sist kjente jeg regelmessig og tydelig liv fra uke 15.

Har visst det jeg også, og det tok lang tid sist gang, men jeg er overbevist om at jeg fikk noen dult i gårHeldige dere er som kjenner litt! Jeg har morkaken på framsiden denne gangen, så må sikkert vente litt før jeg kjenner noe som helst.Er 14+2 idag.