Bobling

13+2, mitt andre svangerskap. Og luft kjennes ikke slik ut, svak svak bobling :)

Kan være babyen det! Jeg kjente bobling såpass tidlig som det med nr. 2. Nå er jeg 12+6, og er 95% sikker på å ha kjent babyen noen ganger de siste dagene. Nesten redd for å skrive/si det, for de fleste tenker kanskje det et umulig.... Men jeg ER ganske sikker altså :-)

Jeg har kjent liv en liten stund, så kan absolutt være det! :) jeg er 14+1 nå, men det har pågått over en uke nå. Har livmora høyt oppe, vet ikke om det hjelper.

Jeg har kjent bobling en stund nå. Først var det bare på kvelden når jeg lå helt stille på ryggen. Nå kjenner jeg det når jeg holder på med andre ting, og når jeg er på jobb. Kjenne det igjen fra første svangerskap vet at det er mini i magen jeg kjenner:)

Jeg har kjent bobling en stund nå. Først var det bare på kvelden når jeg lå helt stille på ryggen. Nå kjenner jeg det når jeg holder på med andre ting, og når jeg er på jobb. Kjenne det igjen fra første svangerskap vet at det er mini i magen jeg kjenner:)

Jeg husker også den boblingen, hadde mye luftbobling også, men da jeg først kjente den bqbyboblingen så var jeg aldri i tvil om at det var den, kjennes litt annerledes ut :-)

Det er for myke bobler til å være luft, pluss det er langt nedi der :) hvertfall en fantastisk følelse!

Ganske sikker på at jeg kjente små dult på innsiden i dag, akkurat der hvor jeg finner hjertelyden :)

Hvor langt er du på vei? :) har kjent litt bobling i dag også jeg, så svever jo her jeg ligger :happy:
Jeg er 12+2 i dag :) syns det var koselig med litt bevegelse ❤️

Ah! Så tidlig dere kjenner bevegelse! Er 11+2 nå, håper jeg også føler noe snart! <3

Heldige dere er som kjenner litt! Jeg har morkaken på framsiden denne gangen, så må sikkert vente litt før jeg kjenner noe som helst. :rolleyes: Er 14+2 idag.

Heldige dere er som kjenner litt! Jeg har morkaken på framsiden denne gangen, så må sikkert vente litt før jeg kjenner noe som helst. :rolleyes: Er 14+2 idag.

Jeg er også 14+2 med morkaken på framsiden, men har allerede kjent sommerfuglvinger noen få ganger. Men regner med det blir en stund til jeg kjenner det regelmessig siden det sikkert kommer an på hvor babyen ligger. Litt kjedelig. Sist kjente jeg regelmessig og tydelig liv fra uke 15.

Jeg er også 14+2 med morkaken på framsiden, men har allerede kjent sommerfuglvinger noen få ganger. Men regner med det blir en stund til jeg kjenner det regelmessig siden det sikkert kommer an på hvor babyen ligger. Litt kjedelig. Sist kjente jeg regelmessig og tydelig liv fra uke 15.
Kjente det ganske tidlig sist selv, men nå har jeg kjent fint lite som jeg kan si helt klart at er beibis. Det bobler og turer og romsteres mye i magen min i utgangspunktet pga UC, så jeg kjenner sjeldent ekstra etter om det er noe som skjer der nede - så kan jo hende at noe går meg hus forbi :wideyed:

Har visst det jeg også, og det tok lang tid sist gang, men jeg er overbevist om at jeg fikk noen dult i går :D

4 gangs og kjent det dirrer litt når jeg ligger på siden i senga. 13+6 men litt usikker da jeg har fått beskjed om at morkaken ligger foran og jeg vil kunne kjenne bevegelsene mye senere, men er kun når jeg ligger på siden jeg kjent ett par dager på rad.

Back
Topp