Boblas vei mot drømmen om søsken ♡

Jeg har strikket et par sånne i gave, og både jeg og mottakerne synes de er såå fine!

Tusen takk :) Ja, det er den beste følelsen i verden :love7

Hvordan går det med deg da? Ikke lenge til OUL nå!:)

Så godt å høre at du går god for det endelige resultatet ;) strikkeplagg er en ny verden for meg, men helledussen så mye fint vi kommer til å få :) :)

Her går det bra. Lillemann har begynt å sparke tydelig her og, og i helgen som var fikk også pappaen kjenne det utpå magen. Det er jo en helt sykt rar følelse!! I alle fall de krafttakene :-P men det er jo bare helskjønt :) satser på at det betyr at han er stor og sterk allerede, og at OUL på torsdag (!!) viser at jeg får termin tidligere en mens termin! :D

Vil absolutt tro pappaen synes det var stas ja. Litt vanskelig for dem å fatte dette mens vi kjenner det på kroppen

Så godt å høre at du går god for det endelige resultatet ;) strikkeplagg er en ny verden for meg, men helledussen så mye fint vi kommer til å få :) :)

Her går det bra. Lillemann har begynt å sparke tydelig her og, og i helgen som var fikk også pappaen kjenne det utpå magen. Det er jo en helt sykt rar følelse!! I alle fall de krafttakene :p men det er jo bare helskjønt :) satser på at det betyr at han er stor og sterk allerede, og at OUL på torsdag (!!) viser at jeg får termin tidligere en mens termin! :D
Får håpe at terminfastsettelsen er et av punktene vi ikke er like på, for jeg ble jo satt tre dager tilbake ;)

Disse sparkene er virkelig noe for seg selv altså. Både rart, fascinerende og fantastisk på samme tid :love7 Det er jo ikke særlig lenge siden jeg var bittelitt i tvil om det faktisk var liv jeg kjente, og nå ser jeg plutselig spark utenpå magen rett som det er. Håper han fortsetter sånn, det gjør meg så mye tryggere på at han har det bra der inne :Heartblue

Får håpe at terminfastsettelsen er et av punktene vi ikke er like på, for jeg ble jo satt tre dager tilbake ;)

Disse sparkene er virkelig noe for seg selv altså. Både rart, fascinerende og fantastisk på samme tid :love7 Det er jo ikke særlig lenge siden jeg var bittelitt i tvil om det faktisk var liv jeg kjente, og nå ser jeg plutselig spark utenpå magen rett som det er. Håper han fortsetter sånn, det gjør meg så mye tryggere på at han har det bra der inne :Heartblue

Jeg unner deg virkelig dette. Det gjør meg utrolig glad på dine vegne å lese :Heartred:Heartred

Uke: 21+0

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: Oppfølgning hos fastlege 26. februar

Babyens størrelse: 400 gram og 26 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: +2,5 kg. Opp 0,7.

Plager: Vil egentlig ikke si at jeg har nevneverdige plager. Holder fremdeles bekkenløsningen i sjakk med fysio og egentrening.

Humør: Stort sett bra (mener jeg selv i alle fall ;))

Status jobb: I 100 % jobb.

Cravings: Fremdeles ingenting.

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Ingenting siden sist.

Her går det bra. Lillemann har begynt å sparke tydelig her og, og i helgen som var fikk også pappaen kjenne det utpå magen. Det er jo en helt sykt rar følelse!! I alle fall de krafttakene :p men det er jo bare helskjønt :) satser på at det betyr at han er stor og sterk allerede, og at OUL på torsdag (!!) viser at jeg får termin tidligere en mens termin! :D
Lykke til på OUL i morgen! Gleder meg til oppdatering :D

Gratulerer med 21 uker.

Lykke til på OUL i morgen! Gleder meg til oppdatering :D

Tusentakk for lykkeønskning! Det gikk strålende på OUL i dag :D Så utrolig takknemlig og glad nå! Han så helt perfekt ut inni der, og vi fikk noen fiine bilder i 4D :) Oog her er første ting vi ikke var like på; Jeg ble satt 4 dager frem!! Altså samme ultralydtermin nå som Tul i uke 13. Så da fikk jeg 20 juli som termindato. Så det var selvfølgelig meget hyggelig :D

Tusentakk for lykkeønskning! Det gikk strålende på OUL i dag :D Så utrolig takknemlig og glad nå! Han så helt perfekt ut inni der, og vi fikk noen fiine bilder i 4D :) Oog her er første ting vi ikke var like på; Jeg ble satt 4 dager frem!! Altså samme ultralydtermin nå som Tul i uke 13. Så da fikk jeg 20 juli som termindato. Så det var selvfølgelig meget hyggelig :D
Så godt å høre at alt var perfekt, og herlig med fire bonusdager da! :D Med bare 13 dager mellom oss så kan det jo hende at gutten din kommer først :)

Så godt å høre at alt var perfekt, og herlig med fire bonusdager da! :D Med bare 13 dager mellom oss så kan det jo hende at gutten din kommer først :)

Ja, det var fantastisk at alt gikk så bra :)
Ja, plutselig er det en som har det travlere en den andre, det er en spennende tid vi går i møte i alle fall! :D

Uke: 22+0

Termin: 7. juli

Kjønn: Gutt :Heartblue

Trimester: Andre

Neste kontroll: Jordmor 16. mars

Babyens størrelse: 450 gram og 27 cm i følge BV-appen.

Kjenner du liv: Ja :Heartblue

Vektøkning: +3,5 kg, opp 1 kg.

Plager: Bekkenløsningen holdes fremdeles i sjakk med fysio og egentrening. Har litt halsbrann innimellom.

Humør: Sliten, og veldig bekymret for pappaen min som må gjennom en omfattende operasjon enten denne uka eller neste.

Status jobb: I 100 % jobb.

Cravings: Fremdeles ingenting, men fryktelig sulten hele tiden (og det vises på vekta...)

Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det enda. Er vel umulig å planlegge uansett, men kunne tenkt meg å prøve badekar som smertelindring og vil sannsynligvis ha epidural.

Innkjøp: Vogn, stellekommode, sengetøy og masse kluter. Skal prøve å få lagt inn litt bilder senere :)

Gratulerer med 22 uker

Gratulerer med 22 uker! :D

Back
Topp