BMI 26,9, lagt på meg 7kg til nå, er 33 uker i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde bmi 31,2 før svangerskap, jeg hadde da gått ned 60 kilo, fra en bmi på 49,8. Jeg har nå sikkert gått opp mer en 15 kg. Bmi i svangerskap fikk jeg grei beskjed fra legen min å ikke bry meg om. Så lenge baby i magen er frisk, spiller det ingen trille for meg. Jeg er spent på både vekt og bmi når tulla er ute, men det er ikke noe jeg lar meg selv bekymre meg over.
Jeg hadde bmi på 31, og gått opp 2,5kg. Syntes det er litt festlig at jeg går opp i vekt av ingenting i hverdagen, men som gravid holder jeg meg stabil Nå begynner vannet å komme, så da kommer vel kiloene også...
Rare greier?!! Jeg er iallefall veldig motivert til å komme igang med formen så fort snuppis er ute.. Har aldri hatt så lyst til å trene som jeg har når jeg har gått gravid, men pga bekkenet har ikke det latt seg gjøre.. Men det er kanskje lett å si nåSamme her! Er mye mindre aktiv nå, og spiser mindre strukturert, men går ikke opp. Til vanlig skal det ingenting til.
Takk takk, men fikk god hjelp tok gastric sleeve operasjon for snart tre år siden. Fikk dødsdom av legene når jeg var 26, om ikke jeg gikk drastisk ned i vekt ville jeg ikke leve til å se førti år jeg hadde prøvd å slanke/ trene meg i over femten år (overvekten begynte i puberteten, før det var jeg en liten flis), før legene endelig begynte å hjelpe meg. Vekten henger i ennå, vil liksom ikke slippe taket uansett hva jeg gjør. Men nå er jeg ikke dødelig overvektig lenger60kg? Oi steike bananas!!! Du har vært super flink!!
Takk takk, men fikk god hjelp tok gastric sleeve operasjon for snart tre år siden. Fikk dødsdom av legene når jeg var 26, om ikke jeg gikk drastisk ned i vekt ville jeg ikke leve til å se førti år jeg hadde prøvd å slanke/ trene meg i over femten år (overvekten begynte i puberteten, før det var jeg en liten flis), før legene endelig begynte å hjelpe meg. Vekten henger i ennå, vil liksom ikke slippe taket uansett hva jeg gjør. Men nå er jeg ikke dødelig overvektig lenger
Jeg hadde BMI på ca 32 og har gått opp bare 5 kg denne gangen. Forrige gang begynte jeg 5 kg lavere, men la på meg over 20 kg. Merker det er endel lettere denne gangen ja... Er 35 uker i morgen.