Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror ikke man kan regne bmi når man er gravid. Hvis du var normalvektig før svangerskapet så er du jo det. Graviditet veier jo det den veier og da kan man ikke si at man er overvektig selv om man har lagt på seg 12 kg eller 20 om du skjønner. Alle ville jo da egentlig vært overvektige nesten Og kiloene vil du jo miste ganske raskt etter fødsel!Har nå en bmi på 31 og er 32+4, har lagt på meg masse i dette svangerskapet, for var normalt vektig føre svangerskapet..:-/ Men veldig klar for trening etter fødsel!!
Tok denne bmi testen som ble lagt inn under her, og jeg har lagt på meg alt for mye. Så er overvektig nå.Jeg tror ikke man kan regne bmi når man er gravid. Hvis du var normalvektig før svangerskapet så er du jo det. Graviditet veier jo det den veier og da kan man ikke si at man er overvektig selv om man har lagt på seg 12 kg eller 20 om du skjønner. Alle ville jo da egentlig vært overvektige nesten Og kiloene vil du jo miste ganske raskt etter fødsel!
Joda, det er visst jeg og hvis jeg hadde regnet ut bmi akkurat nå! Men jeg ser det ikke som overvekt! Ser på det som graviditet kilo jeg! vi går dem av fort etter fødsel! gjorde det sist og regner med det skjer nå også!Tok denne bmi testen som ble lagt inn under her, og jeg har lagt på meg alt for mye. Så er overvektig nå.
Håper du har rett At kg renner av altsåJoda, det er visst jeg og hvis jeg hadde regnet ut bmi akkurat nå! Men jeg ser det ikke som overvekt! Ser på det som graviditet kilo jeg! vi går dem av fort etter fødsel! gjorde det sist og regner med det skjer nå også!
Det er BMI før svangerskapet som er aktuelt her, heldigvisHar nå en bmi på 31 og er 32+4, har lagt på meg masse i dette svangerskapet, for var normalt vektig føre svangerskapet..:-/ Men veldig klar for trening etter fødsel!!