BMI over 27 og vektoppgang

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Jeg lurer på hvor mye du har lagt på deg?

Jeg hadde BMI på 31 før sv.skap, og har lagt på meg 11kg nå, er 33+5.

Jeg hadde kmi på 35, og har lagt på meg 1-2 kg. Er 31+1 i dag.

Har nå en bmi på 31 og er 32+4, har lagt på meg masse i dette svangerskapet, for var normalt vektig føre svangerskapet..:-/ Men veldig klar for trening etter fødsel!!

Har nå en bmi på 31 og er 32+4, har lagt på meg masse i dette svangerskapet, for var normalt vektig føre svangerskapet..:-/ Men veldig klar for trening etter fødsel!!
Jeg tror ikke man kan regne bmi når man er gravid. Hvis du var normalvektig før svangerskapet så er du jo det. Graviditet veier jo det den veier og da kan man ikke si at man er overvektig selv om man har lagt på seg 12 kg eller 20 om du skjønner. Alle ville jo da egentlig vært overvektige nesten ;) Og kiloene vil du jo miste ganske raskt etter fødsel!

Jeg tror ikke man kan regne bmi når man er gravid. Hvis du var normalvektig før svangerskapet så er du jo det. Graviditet veier jo det den veier og da kan man ikke si at man er overvektig selv om man har lagt på seg 12 kg eller 20 om du skjønner. Alle ville jo da egentlig vært overvektige nesten ;) Og kiloene vil du jo miste ganske raskt etter fødsel!
Tok denne bmi testen som ble lagt inn under her, og jeg har lagt på meg alt for mye. Så er overvektig nå.

Tok denne bmi testen som ble lagt inn under her, og jeg har lagt på meg alt for mye. Så er overvektig nå.
Joda, det er visst jeg og hvis jeg hadde regnet ut bmi akkurat nå! Men jeg ser det ikke som overvekt! Ser på det som graviditet kilo jeg! ;) vi går dem av fort etter fødsel! :) gjorde det sist og regner med det skjer nå også!

Joda, det er visst jeg og hvis jeg hadde regnet ut bmi akkurat nå! Men jeg ser det ikke som overvekt! Ser på det som graviditet kilo jeg! ;) vi går dem av fort etter fødsel! :) gjorde det sist og regner med det skjer nå også!
Håper du har rett :) At kg renner av altså:)

Det er BMI før svangerskapet som er aktuelt her, heldigvis :)

Bmi på 28 før svangerskapet, gått opp 3 kg til nå. Gikk opp 12 kg med første, og det var borte på ti dager. Var nok mye vann.

Jeg hadde bmi 31,2 før svangerskap, jeg hadde da gått ned 60 kilo, fra en bmi på 49,8. Jeg har nå sikkert gått opp mer en 15 kg. Bmi i svangerskap fikk jeg grei beskjed fra legen min å ikke bry meg om. Så lenge baby i magen er frisk, spiller det ingen trille for meg. Jeg er spent på både vekt og bmi når tulla er ute, men det er ikke noe jeg lar meg selv bekymre meg over.

Back
Topp