BMC's kamp mot kiloene!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Heier på deg!
Nå har jeg spist opp alt snopet her i huset, og nå er det slutt! Jordmor nevnte jo det også - gravide har mye mer svingende blodsukker. Så vi er flere sammen her nå, får motivere hverandre. :)

• Like
Reactions: BMC

lillemor2012

Elsker forumet
Får vel tørke støv av denne nå *kremt* ikke at jeg skal slanke meg, men burde absolutt unngå å legge på meg noe i dette svangerskapet. Så her er det bare å kutte alle usunne greier! Også med tanke på at jeg hadde glukoseintoleranse forrige gang..

Ohhh:D Gratulerer så mye:D

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡

BMC

Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
Gikk på vekta i dag, uke 14+1, gått ned 5 kilo så langt.

BMC

Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
Uffda... Det er jo ikke noe mål nå akkurat. :confused:
Nei men ganske naturlig når man plutselig spiser mye mindre enn vanlig og i tillegg kaster opp :p

razika

Februar 14
Nei men ganske naturlig når man plutselig spiser mye mindre enn vanlig og i tillegg kaster opp :p
Hehe, vet jo det er sånn - at du ikke slanker deg nå. Håper kvalmen løsner ordentlig snart. :)

BMC

Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
Får vel ta opp denne tråden igjen nå snart! Håper amming og trilleturer kan gi meg kickstarten jeg trenger.

BMC

Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
Nu jævlor! Nå har jeg meldt meg inn på treningssenter. Nå er det slutt på å sitte hjemme å kose seg med baby, nå skal alle de ekstra kiloene av! Sakte men sikkert da, siden jeg enda ammer.

BMC

Tilgangsansvarlig
VIP
♡Junigull 2016♡
2,3 kilo ned. Første delmål er å komme under 100 kilo. Håper på å klare det i løpet av september.

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
2,3 kilo ned. Første delmål er å komme under 100 kilo. Håper på å klare det i løpet av september.

Hvordan går det?
Ramlet plutselig inn her

Topp