BMC's kamp mot kiloene!

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
En litt annerledes dagbok kanskje, men tenkte det var greit å ha en plass jeg kan logge litt om hvordan ting går. Trenger virkelig å gå ned i vekt nå, drastisk ned i vekt. Vil ha en kropp som er sunn før neste svangerskap, og første steg er å bli kvitt de alt for mange kiloene som har sneket seg på de siste to årene. Første mål er å komme meg ned 10 kilo, håper på å nå det før 1/7.
 
Tror du greier det helt fint uten også:) lettere nå som det går mot lysere tider også,synes jeg selv iallefall:)
Helt klart! Gleder meg til våren kommer :) litt lettere å komme seg ut i skog og mark da ;)
 
Gikk til og fra skola i dag, godt å få brukt kroppen litt igjen! Synd jeg skal operere foten neste uke, håper ikke det går ukesvis før jeg kan gå ordentlig igjen.

ImageUploadedByBV Forum1420653750.966885.jpg

Foreløbig ingen problem med å holde meg unna snop, og ingen utskeielser i matveien heller. Spent på om der er noen nedgang ved neste veiing.
 
Uke 1 - 1,9 kilo ned! Regner med det er mye vann som har sluppet ;)
 
Oi, snublet plutselig over denne!! :D :D Heier på deg!!! :D :D 10 kg klarer du kjempefint :D
 
  • Liker
Reactions: BMC
Flott vektnedgang på en uke! Bare se hvor mye bmi'en har gått ned :-O snart er du på 20-tallet! :D
 
  • Liker
Reactions: BMC
Så ikke denne før nå jeg heller.
Er innom og heier på deg.

Hvordan går det etter operasjonen?
 
Så ikke denne før nå jeg heller.
Er innom og heier på deg.

Hvordan går det etter operasjonen?
Det er noe dritt :p helt avhengig av samboer for å få hjelp til alt, og det liker jeg ikke :p ikke fått i meg noe særlig mat de siste to dagene, for jeg har ikke lyst å "mase" på han :/ men tipper det blir vanskelig å veie meg på fredag på krykker og en fot :p
 
Det er noe dritt :p helt avhengig av samboer for å få hjelp til alt, og det liker jeg ikke :p ikke fått i meg noe særlig mat de siste to dagene, for jeg har ikke lyst å "mase" på han :/ men tipper det blir vanskelig å veie meg på fredag på krykker og en fot :p

Det at du ikke får i deg mye mat hjelper jo på vekta :p Men du må jo passe på å få i deg litt mat også. Spis når han spiser?
 
Det at du ikke får i deg mye mat hjelper jo på vekta :p Men du må jo passe på å få i deg litt mat også. Spis når han spiser?
Problemet er at han spiser typ 1 gang per dag :p men har fått middag i dag, så jeg overlever ;)
 
Problemet er at han spiser typ 1 gang per dag :p men har fått middag i dag, så jeg overlever ;)

Åhh, er han en av de han ja? De som stapper innpå alt på ett måltid. Jeg skjønner meg ikke på de jeg, foretrekker å småspise hele tiden i stedet :p
 
Åhh, er han en av de han ja? De som stapper innpå alt på ett måltid. Jeg skjønner meg ikke på de jeg, foretrekker å småspise hele tiden i stedet :p
Jepp, en av de ja.. :p jeg må ha mer enn et måltid per dag jeg! Forhåpentligvis blir jeg mer gangfør etter hvert og kan komme meg rundt og fikse selv ;)
 
Back
Topp