BMC's kamp mot kiloene!

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av BMC, 5 Jan 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

En litt annerledes dagbok kanskje, men tenkte det var greit å ha en plass jeg kan logge litt om hvordan ting går. Trenger virkelig å gå ned i vekt nå, drastisk ned i vekt. Vil ha en kropp som er sunn før neste svangerskap, og første steg er å bli kvitt de alt for mange kiloene som har sneket seg på de siste to årene. Første mål er å komme meg ned 10 kilo, håper på å nå det før 1/7.

2. lillemor2012 Elsker forumet

Heier på deg:)

• Liker Liker x 1
  3. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Takk :D trenger en heiagjeng! ;)

4. lillemor2012 Elsker forumet

Tror du greier det helt fint uten også:) lettere nå som det går mot lysere tider også,synes jeg selv iallefall:)

5. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Helt klart! Gleder meg til våren kommer :) litt lettere å komme seg ut i skog og mark da ;)

• Enig Enig x 1
  6. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Gikk til og fra skola i dag, godt å få brukt kroppen litt igjen! Synd jeg skal operere foten neste uke, håper ikke det går ukesvis før jeg kan gå ordentlig igjen.

ImageUploadedByBV Forum1420653750.966885.jpg

Foreløbig ingen problem med å holde meg unna snop, og ingen utskeielser i matveien heller. Spent på om der er noen nedgang ved neste veiing.

7. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Uke 1 - 1,9 kilo ned! Regner med det er mye vann som har sluppet ;)

• Liker Liker x 1
  8. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Oi, snublet plutselig over denne!! :D :D Heier på deg!!! :D :D 10 kg klarer du kjempefint :D

• Liker Liker x 1
  9. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Takk for støtten :D

10. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Er sikker på at du klarer det!! :) :) :)

11. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Satser på det :D kan ikke gå rundt som en flodhest resten av livet :p

12. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Flott vektnedgang på en uke! Bare se hvor mye bmi'en har gått ned :-O snart er du på 20-tallet! :D

• Liker Liker x 1
  13. spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Hvordan går det?! :)

14. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Det går bra :) hjemme hos mamma og dem i helga da, så kostholdet er ikke optimalt, men holder meg til begrensete porsjoner, så satser på vekta fortsatt går nedover :) ikke rørt snop siden forrige søndag nå :D

• Liker Liker x 2
  15. TeMar Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Så ikke denne før nå jeg heller.
    Er innom og heier på deg.

Hvordan går det etter operasjonen?

16. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Det er noe dritt :p helt avhengig av samboer for å få hjelp til alt, og det liker jeg ikke :p ikke fått i meg noe særlig mat de siste to dagene, for jeg har ikke lyst å "mase" på han :/ men tipper det blir vanskelig å veie meg på fredag på krykker og en fot :p

17. TeMar Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Det at du ikke får i deg mye mat hjelper jo på vekta :p Men du må jo passe på å få i deg litt mat også. Spis når han spiser?

18. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Problemet er at han spiser typ 1 gang per dag :p men har fått middag i dag, så jeg overlever ;)

19. TeMar Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016

Åhh, er han en av de han ja? De som stapper innpå alt på ett måltid. Jeg skjønner meg ikke på de jeg, foretrekker å småspise hele tiden i stedet :p

20. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

Jepp, en av de ja.. :p jeg må ha mer enn et måltid per dag jeg! Forhåpentligvis blir jeg mer gangfør etter hvert og kan komme meg rundt og fikse selv ;)

Del denne siden