Så kult!Vi har startet og han elsker det! Helt utrolig å se hvor mye mat han faktisk får i seg! Vi startet på torsdag, og han blir 6 mnd på onsdag. Så langt er brødskive med hjemmelaget leverpostei favoritten[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kult!Vi har startet og han elsker det! Helt utrolig å se hvor mye mat han faktisk får i seg! Vi startet på torsdag, og han blir 6 mnd på onsdag. Så langt er brødskive med hjemmelaget leverpostei favoritten[emoji2]
Så bra at det har gått så fint! Vi prøvde med baby settet / sittedelen på tripp trapp stolen i dag, hun bare lå over kanten, så blir nok en stund til for oss.Vi startet med to dager kun søtpotet, det gikk bra med magen, så fikk han avokado og gulerot på samme dag, og så brødskive med leverpostei og poteter dagen etter. Det har gått såpass fint med magen at vi bare har kjørt på[emoji6]
Veldig artig å se at han elsker det, men wow så mye gris det blir!
Vi støtter opp med teppe de par første gangene, men han skjønte fort poenget. Sitter ikke helt stødig, men godt nok[emoji4]Så bra at det har gått så fint! Vi prøvde med baby settet / sittedelen på tripp trapp stolen i dag, hun bare lå over kanten, så blir nok en stund til for oss.
Vet mange gir skorpe som de kan knage på i starten, men tror det bare er å gi skive med leverpostei. Gjerne skjære den i striper så han klarer å holde godt i den.Lille her fikk skumpinne og noen pastaskruer i dag.
Han klarer ikke å sitte helt så må støtte han litt opp, men det blir ikke lange tiden i stolen enda.
Men vi hat gitt grøt og mos fra 4mnd. Har fullammet, men han er på 110percentilen nå, så det gikk på helsa løs hvis han ikke skulle få noe mer mettende! Endelig sover han mer enn 1-2 timer på natt..
Men kan jeg Gi brødskiver? Hviskende størrelse? Redd for å gi for små biter også bare setter han de rett i halsen, men også
Redd for å gi for stor bit
Hva annet er fint?
Så han sover lengre nå? Han her er brått mer våken og noen netter føler jeg han har puppen i munnen HELE natta. Og jeg ligger ikke godt... pyton! Har introdusert grønnsaker, frukt og grøt i ca en måned, men ikke noe store greier. Har pumpet to kvelder denne uka og melka ser tynn ut. 150 ml. Jeg tror ikke det er nok for han lengre. Gav han en halv porsjon grøt 1815 sittende oppreist i fanget mitt og du verden det gikk ned! Så heretter blir det litt sitting i stolen med støtte samt mer mat.Lille her fikk skumpinne og noen pastaskruer i dag.
Han klarer ikke å sitte helt så må støtte han litt opp, men det blir ikke lange tiden i stolen enda.
Men vi hat gitt grøt og mos fra 4mnd. Har fullammet, men han er på 110percentilen nå, så det gikk på helsa løs hvis han ikke skulle få noe mer mettende! Endelig sover han mer enn 1-2 timer på natt..
Men kan jeg Gi brødskiver? Hviskende størrelse? Redd for å gi for små biter også bare setter han de rett i halsen, men også
Redd for å gi for stor bit
Hva annet er fint?
Så han sover lengre nå? Han her er brått mer våken og noen netter føler jeg han har puppen i munnen HELE natta. Og jeg ligger ikke godt... pyton! Har introdusert grønnsaker, frukt og grøt i ca en måned, men ikke noe store greier. Har pumpet to kvelder denne uka og melka ser tynn ut. 150 ml. Jeg tror ikke det er nok for han lengre. Gav han en halv porsjon grøt 1815 sittende oppreist i fanget mitt og du verden det gikk ned! Så heretter blir det litt sitting i stolen med støtte samt mer mat.
Dumme meg gav han en stilk paprika her om dagen og bare... yea BLW! Men så klarte han jo så klart å tygge den fra hverandre og fikk nesten i halsen. Men han blir helt vill i blikket når han ser sånn maispinne!
Anyway. Blir spennende å se om den kveldsgrøten fyller magen mer. Har pleid å gi smaksprøvene tidlig på dagen bare.
Tror det er godt nok. Jeg har laget leverpostei selv, men jeg likte det ikke, så må justere på oppskriften før jeg lager det igjen[emoji6]Vet ikke om dere har skrevet det her før. Men hvilket brød og type leverpostei?
Selv spiser vi sånn passe grovt brød som storesøsteren også liker godt samt "vanlig" leverpostei i gul boks. Duger det?
Okei. Jeg lager det meste selv egentlig så hadde vært morsomt å prøvd leverpostei også.Tror det er godt nok. Jeg har laget leverpostei selv, men jeg likte det ikke, så må justere på oppskriften før jeg lager det igjen[emoji6]
Gjør det, da er du i alle fall innafor[emoji6] Tror jeg brant meg på å ikke bruke kanel, må innom helsekost og kjøpe ceylon kanel, det er visst det som gjemmer leversmaken..Okei. Jeg lager det meste selv egentlig så hadde vært morsomt å prøvd leverpostei også.Skal se litt etter oppskrift i alle disse babymatgruppene på fb.
Aha! Det smakte for mye lever, ja.Gjør det, da er du i alle fall innafor[emoji6] Tror jeg brant meg på å ikke bruke kanel, må innom helsekost og kjøpe ceylon kanel, det er visst det som gjemmer leversmaken..
Mye leversmak ja! Han elsket det, både han og hunden[emoji23]Aha! Det smakte for mye lever, ja.Minte meg på at mannen i huset HATER lever så kan aldri lage sånn der viltgryte med lever og bacon som jeg fikk servert som liten. [emoji14] Men likte babyen din det?
Ja hva heter det nå da... [emoji14] Sånn som ser ut som store ostepop! Hirse og mais er dem vel laget av.Maispinne? Hva er det? Babymais[emoji23]?