Blue_
Gift med forumet
Jeg synes de har mange fine gravidkjoler på asos.com [emoji2]
Takk for tipset[emoji4]
Har bestilt et par bukser og tightser derfra. Veldig fornøyd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes de har mange fine gravidkjoler på asos.com [emoji2]
Blir helt svett av å lese om livet ditt om dagen jo! Prøv å slapp av når du kan da [emoji4]
Sykt barn, lov å være hjemme. Spesielt siden du ruger og har for mye å gjøre i utgangspunktet.Ja, huff... Er alt for mye nå om dagen.
For å toppe det hele har jeg løpt og styrt som en gærning etter jobb i dag... Kom hjem, fikk akkurat satt meg ned, og da kom telefonen: "Kan du hente oss? Storesøster to be, har kastet opp". Sambo og jentungen hadde vært på kino mens jeg var på jobb. Hun har rett og slett fått omgangssyken.... [emoji45] stakkar liten[emoji173]️
For å toppe x-antall skift på unge og seng, følte ikke sambo seg helt topp heller. Worst case må han løpe på do i natt..... Great!
Heldigvis har jeg senvakt i morgen[emoji42][emoji30]
Blir det helt krise får jeg bare være hjemme...
Sykt barn, lov å være hjemme. Spesielt siden du ruger og har for mye å gjøre i utgangspunktet.
Kan lage en tillatelseslapp til deg om du trenger det [emoji6]
Så fine! Hvor bestiller du?15+6
I dag tenkte jeg å gjøre meg ferdig med sytingen ganske tidlig og enkelt; jeg er sliten. SÅNN
Ettersom det er litt mage allerede og den ikke akkurat blir mindre over sommeren. Har jeg sett etter kjoler som kan fungere som gravidkjoler... Først lette jeg spesifikt etter gravidkjoler. Men her var det ikke så mye å velge i. Husker det tilbake fra første gang også, at kjoler var vanskelig. Derfor har jeg sett etter kjoler som (forhåpentligvis) kan brukes som gravid og til vanlig.
Har bestilt tre og håper bare de passer[emoji23]
Så fine! Hvor bestiller du?
Takk for tips!Bestilte de på bubbleroom alle var på salg
Kjære blue [emoji173]️
For noen uker det har vært, det er jo nesten tragikomisk! Håper de siste ukene har vært bra, og at du har hatt ei fin påske [emoji173]️
Hvordan er formen din? Hvordan går forberedelsene til eksamen?
Så fiiiiin! [emoji1][emoji7]
19+5 i dag [emoji170]
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja, det kan du trygt si!
Påsken her gikk med i eksamensforberedelser. Første eksamen på fredag. Og er litt stressa[emoji43]
Men snart i mål. Og det blir utrolig godt! [emoji1374][emoji1374]
Har ordnet meg SM i dag, ettersom jeg egentlig skulle vært på jobb i helgen.
Men sliter med migrenen, korsrygg og bekken.
Hvordan er det med deg? Har du ordnet deg litt mindre jobb fremover?
19+5 i dag [emoji170]
Så fiiiiin! [emoji1][emoji7]
Du er flink som står på! Masse lykke til på fredag [emoji173]️ Siste innspurt nå, snart er du i mål! Heier på deg
Ikke noe gøy å høre :/ Svangerskap er så utrolig belastende for kroppen, tenk på hva vi skal gå i gjennom. Gjorde nok lurt å ordne en sykemelding! Viktig å passe på seg selv!
Går helt greit, formen er grei, klager ikke! Det begynner å bli både stor og tung, og får mye vondt i bekkenet pga av jobb. Veldig spent på hva det blir til etter samtale med legen på tirsdag. Begynner å få ledelsens i halsen, og de driver tilnærmet heksejakt. Gir mye av meg selv uten å få noe særlig igjen for det. Skal i møte med HK ganske snart, og er veldig spent på hvordan det kommer til å gå! Ekstra spent på hvordan de eventuelt tar en redusering av arbeidstiden...
Ellers er lillegull full av liv og vokser seg stadig sterkere i magen. Prøver å fokusere på henne istedenfor jobb [emoji173]️
Sååå fiiin [emoji173]️