Blow job

Mulig jeg er litt rar, men jeg liker det faktisk kjempe godt! :)
Jeg gjør det støtt og stadig :) Gjerne hvis jeg kjeder meg litt, eller hvis mannen ser på fotball og jeg er lei av det :p
Sign ;D

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Mulig jeg er litt rar, men jeg liker det faktisk kjempe godt! :)
Jeg gjør det støtt og stadig :) Gjerne hvis jeg kjeder meg litt, eller hvis mannen ser på fotball og jeg er lei av det :p

Signerer den! Elsker å se at mannen min elsker det jeg driver med og at han blir skjemt bort, så jeg gjør det ofte:) Overasker han gjerne med det anytime. Han er i himmelen! :D pluss at det er egoboost for meg for jeg får sånn perfekt frue følelse:) og det digger jeg og ja, selvfølgelig svelger jeg, men noen ganger så synes han det er gøy og sprite det i ansiktet mitt og gni det utover! Sånn "jeg eier deg" opplegg. og det liker jeg å! Haha.. Men det er gjerne hvis vi står i dusjen da;)

Ja og nei ;-) takler ikke den salt smaken (dårlige minner)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja til begge deler.

*Ja, det er sjelden vi har sex uten at begge "går ned" i løpet av seansen...
*Ja (noen ganger smaker det pyton og er umulig å svelge, andre ganger er det så og si smaksløst - ikke ta for gitt at det er pyton hver gang bare fordi du har vært uheldig før;) Spytt ut de gangene det smaker dårlig. )

Ja det gjør jeg, men latt han ikke komme i munnen min.. vil ikke selv, og mannen vil heller ikke, til og med han syns det er ekkelt, som han sier :P

Ja, men det er sjelden vi driver med det nå grunnet babymaking!

Men å svelge har jeg ikke gjort siden sist jeg var gravid, da ble jeg kvalm og måtte spy :P Ikke turn on for noen av oss, så styrer unna det :P

Ja, og nei. Sluttet å svelge. Syns det er litt ekkelt.

Ja og nei... :)

Aldri sugd han til han spruter, han er så stor så får vondt i kjeven til slutt :P men når vi bare koser med hverandre uten samleie så tar jeg spruten i munnen, syns han smaker digg jeg :D

Hvorfor svelger dere? *Nysgjerrig* :)

For jeg kan og det gir ham noe... for min del så gir det meg mye ,for han stor-digger det og så blir han så merkelig stolt hehe... det merkligste av alt er at jeg får i grunnen fort brekninger og har aldri klart det med noen andre enn han :)

Back
Topp