Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekker ut! TakkJeg kan ikke ha planter når jeg er gravid, da dør det mesteMen sukkulenter overlever!
![]()
Haha! Kanskje det er noe i det. Men har en Hortensia nå. Den må vannes hver dag eller? For den ligger døende hver morgenHer vanner jeg blomstene hver fredag. Punktum finale, trenger de oftere/sjeldnere, så får de et kortvarig liv.![]()
Men etter jeg begynte med det, har jeg faktisk bare drept kanskje 1/20 blomster/planter av drukning eller uttørking.![]()
Den har jeg klart å holde liv i noen uker og faktisk! Stolt av det haha! Men når den dør, da kommer det ikke opp ny sant?Orkideer!
Enesre som overlever
Den trenger en stor potte med ny jord og vannes ofte. Den liker ikke for sterk sol. Halvskygge er fint.Haha! Kanskje det er noe i det. Men har en Hortensia nå. Den må vannes hver dag eller? For den ligger døende hver morgen![]()
Ah takk! Hvor lenge pleier de å leve med riktig stell?Den trenger en stor potte med ny jord og vannes ofte. Den liker ikke for sterk sol. Halvskygge er fint.
Å joda det kande.Den har jeg klart å holde liv i noen uker og faktisk! Stolt av det haha! Men når den dør, da kommer det ikke opp ny sant?
Da kan de leve ganske lenge. Akkurat hvor lenge vet jeg ikke. Men vil du at den skal vare, så gir du den ny potte når den vokser seg for stor og gir gjødsel som passer til hortensia.Ah takk! Hvor lenge pleier de å leve med riktig stell?
Har ikke grønne fingre selv, men denne orkidén har stått uten blomster eller knopper i et år og nå for noen uker siden så kom det en haug
en rot som stikker nedi den lille damen nedi der 

Aaaner ikke. Dersom jeg ser at noen av mine begynner å henge litt med hodet før tiden (altså fredagen), så flytter jeg dem bare.Haha! Kanskje det er noe i det. Men har en Hortensia nå. Den må vannes hver dag eller? For den ligger døende hver morgen![]()
Joda, jeg har hatt orkideer i mange år, som har blomstret igjen og igjen... Men er stilken død/helt tørr og brun skal du klippe den helt ned. Da kommer det etterhvert nye stilkerDen har jeg klart å holde liv i noen uker og faktisk! Stolt av det haha! Men når den dør, da kommer det ikke opp ny sant?