blokka på msn?

Annicken

Forumet er livet
åssen ser enn at noen har blokka deg på msn en ?

prøvde men.. om ho e online å står som offline på min, er jeg blokka da, eller kan d ha skjedd en feil ?

ORIGINAL: Annicken

prøvde men.. om ho e online å står som offline på min, er jeg blokka da, eller kan d ha skjedd en feil ?

hadde en del tull med min msn... Folk som var pålogget stod som avlogget.. men de kunne se meg pålogget, vips så pratet avloggete folk til meg.. rart.... Men kan jo selvf være at man er blokket også, om personen er online hos en annen felles bekjent

merleig at ho ikke tørr inrømme d til venninna mi da... jaja - barnsligheten lenge leve ;P =)

hun kan jo stå på som: vis som frakobblet da

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Man kan stå som avlogget og likevel snakke med folk

ja, men her var det slik at 5 av 10 stod som avlogget, og det var de ikke i følge dem selv. Om svaret var til meg da.. hehe...

koster det foresten noe å være medlem der??
ble jo nyskjærrig jeg nå..

ORIGINAL: thejohan

Men du kan sjekke på en annen måte også.

Gå inn på verktøy--->alternativer--->personvern--->høyreklikk på den personen du vil sjekke om har blokkert deg eller sletta deg. Hvis slett er et alternativ, så har den personen mest sannsynlig sletta deg eller blokkert deg.

[:)]

Ha, da må jeg si meg fornærmet hvis dette stemmer[8D]

ORIGINAL: thejohan

Koster ingenting å sjekke på biip.no
Men når du sjekker så vil de på lista di få en mail,hvor det står "kåre har sjekka om du har blokkert han" eller noe i den duren.
Før så kom det ikke opp hvem som hadde sjekka, bare at noen hadde sjekka.

Men du kan sjekke på en annen måte også.

Gå inn på verktøy--->alternativer--->personvern--->høyreklikk på den personen du vil sjekke om har blokkert deg eller sletta deg. Hvis slett er et alternativ, så har den personen mest sannsynlig sletta deg eller blokkert deg.

[:)]

Har fått mail, men det sto bare "en av dine kontakter" . Så man får ikke vite at det er du..
( Jeg ble sååå nyskjerrig på hvem som hadde sjekket, men det er vel like greit at det ikke vises..)

nei har du sedd[8|]

*henteostepopåcola*

Jeg burde blokka deg forlengs, du som bare driver og sender meg virus..[8D]

hvis det er noen som har blokka deg fra msn er det vel en grunn til det !
er da ikke noe å finne ut av, bare ta det som et hint[:)]

ORIGINAL: Thea`s mamma.

hvis det er noen som har blokka deg fra msn er det vel en grunn til det !
er da ikke noe å finne ut av, bare ta det som et hint[:)]

ville bare sjekke =) er fler som er forsvunne fra msnen min ser jeg.. snakka med fler av de men er min som klikker en del av og til og ser jeg =)=)
kan logge på og neon få er pålogga, logge rett av of logge på igjen, så kommer d mange opp=)=)

- ja får bare ta det som ett hnt. men jeg ville bare finne ut av det =) fint å vite liksom =)=)

du får jo spør den det gjelder da...
kanskje hun/han ikke vil ha kontakt med deg lenger..? bare en tanke...

ORIGINAL: xtina

merleig at ho ikke tørr inrømme d til venninna mi da... jaja - barnsligheten lenge leve ;P =)

Du ikke gidd å begynn,du har mob nr mitt så du kan sende meld å spørre selv istede
for å bruke vilde som mellomledd! Har ikke block deg for du ligger ikke til min msn
mista nesten alle jeg hadde på mns når vi styra med datan.

oki.. var bare at en kompis sa at man kan ikke miste de annet enn å slette dem...  pga at det ligger på nett på en måte...
gjorde det selv en gang og. trodde jeg mista fler.. men det var jo bare min msn som klika. måtte logge på fler ganger for at alle brukerne skulle komme opp....

ja e spusrte ho ja. siden vi snakka i tlf , ho sa ho snakka med deg på msn... og jeg satt på min samtidi og din var logga av på min...

fikk pm nå, så da er d jo oppklart.. blir nyskjerrig på om folk blokker meg jeg... må jo være lov det ;P teit av meg å si d var barnslig da. men trodde æslig talt ikke det gikk ann å miste folk på msn, sånn uten at man gjorde noe med det selv.. så lenge det var på nettte =)=) og ikke lagra i dataen =)

ORIGINAL: Thea`s mamma.

du får jo spør den det gjelder da...
kanskje hun/han ikke vil ha kontakt med deg lenger..? bare en tanke...

d kan hende d vet du....  det får jo være opp til personen d..

ORIGINAL: Hot*Mama

hehe ja nesten ;P =)=)

unskyyyyyyyld

ORIGINAL: Hot*Mama

hehe ja nesten ;P =)=)

unskyyyyyyyld

[:D]

ORIGINAL: ¤*¤otilie79¤*¤

Hvis du logger deg på msn kontoen din på www.meebo.com, så kan du se der hvilke kontakter som har deg på lista si, eller blokka deg[;)][:-] 

hvordan da?

Back
Topp