Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Annicken
prøvde men.. om ho e online å står som offline på min, er jeg blokka da, eller kan d ha skjedd en feil ?
ORIGINAL: MorraTeFreja™
Man kan stå som avlogget og likevel snakke med folk
ORIGINAL: thejohan
Men du kan sjekke på en annen måte også.
Gå inn på verktøy--->alternativer--->personvern--->høyreklikk på den personen du vil sjekke om har blokkert deg eller sletta deg. Hvis slett er et alternativ, så har den personen mest sannsynlig sletta deg eller blokkert deg.
[:)]
ORIGINAL: thejohan
Koster ingenting å sjekke på biip.no
Men når du sjekker så vil de på lista di få en mail,hvor det står "kåre har sjekka om du har blokkert han" eller noe i den duren.
Før så kom det ikke opp hvem som hadde sjekka, bare at noen hadde sjekka.
Men du kan sjekke på en annen måte også.
Gå inn på verktøy--->alternativer--->personvern--->høyreklikk på den personen du vil sjekke om har blokkert deg eller sletta deg. Hvis slett er et alternativ, så har den personen mest sannsynlig sletta deg eller blokkert deg.
[:)]
ORIGINAL: Thea`s mamma.
hvis det er noen som har blokka deg fra msn er det vel en grunn til det !
er da ikke noe å finne ut av, bare ta det som et hint[:)]
ORIGINAL: xtina
ORIGINAL: Annicken
merleig at ho ikke tørr inrømme d til venninna mi da... jaja - barnsligheten lenge leve ;P =)
Du ikke gidd å begynn,du har mob nr mitt så du kan sende meld å spørre selv istede
for å bruke vilde som mellomledd! Har ikke block deg for du ligger ikke til min msn
mista nesten alle jeg hadde på mns når vi styra med datan.
ORIGINAL: ¤*¤otilie79¤*¤
Hvis du logger deg på msn kontoen din på www.meebo.com, så kan du se der hvilke kontakter som har deg på lista si, eller blokka deg[;)][:-]