Fått svar på blodtype osv. Jeg er 0+
Men irregulære blodtypeantistoff er ikke påvist. Det er bra, eller? Hahah. Nybegynner her
Men irregulære blodtypeantistoff er ikke påvist. Det er bra, eller? Hahah. Nybegynner her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke peilingVet bare at jeg er positiv, og det er bra, for negativ er visst litt mer pes
![]()
Om irregulære antistoffer er påvist er ikke det bra for da danner kroppen din antistoffer mot babyens blod som ikke er bra. Så det er jo fint at det ikke er påvistFått svar på blodtype osv. Jeg er 0+
Men irregulære blodtypeantistoff er ikke påvist. Det er bra, eller? Hahah. Nybegynner her![]()
Fått svar på blodtype osv. Jeg er 0+
Men irregulære blodtypeantistoff er ikke påvist. Det er bra, eller? Hahah. Nybegynner her![]()
Men har du ab rhesus-?Så lenge du er rhesus+ er det vel uansett ikke fare for antistoffer så vidt jeg har forstått
Jeg har rhesus -, og må derfor ta to blodprøver til i svangerskapet for å sjekke om
kroppen lager antistoffer som i tilfelle man har det vil gjøre barnet sykt inne i magen. Heldigvis er dette sjelden i dag![]()
Og forresten alle tar tre blodprøver for å sjekke [emoji4]Så lenge du er rhesus+ er det vel uansett ikke fare for antistoffer så vidt jeg har forstått
Jeg har rhesus -, og må derfor ta to blodprøver til i svangerskapet for å sjekke om
kroppen lager antistoffer som i tilfelle man har det vil gjøre barnet sykt inne i magen. Heldigvis er dette sjelden i dag![]()
Men har du ab rhesus-?
Har ingenting å si hvilken blodtype det er. Det er om man har minus eller pluss som har betydning
Visste ikke at de med pluss tok ekstra blodprøver. Det må være for noe annet enn rhesusuforlikelighet i så fall![]()
Jeg er så heldig å ha det [emoji14]Det er mest for de som har blodtypen ab-
Det er mest for de som har blodtypen ab-
Alle tar blodprøver for å sjekke jernlager blandt annet, så det stemmer at det ikke har med blodtype å gjøre![]()
Jeg har heldigvis rhesus+Jeg er så heldig å ha det [emoji14]
Dannet ikke noe antistoff i forrige svskap da. Spent på dette..
En bekymring mindreJeg har heldigvis rhesus+![]()
Ja, men hun snakker om den blodprøven som sjekker om mor danner antistoffer not baby pga at mor er rhesus negativ og baby positiv. De andre blodprøvene gjelder alle ja.