Blodtype

AB rh minus. Så evig takknemmelig for at mange gir blod, da jeg selv trengte det etter akutt ks sist og med en nokså sjelden blodtype!
Oi, ja da har du jo den sjeldneste blodtypen av alle :) Jeg er blodgiver, og med O som blodtype kan jeg gi til alle, og så er jeg rhesus negativ så da kunne iallefall du fått av meg ;) Hehe! Føles godt å gi blod, man vet aldri hvem som kan trenge det! :)

A

Oi, ja da har du jo den sjeldneste blodtypen av alle :) Jeg er blodgiver, og med O som blodtype kan jeg gi til alle, og så er jeg rhesus negativ så da kunne iallefall du fått av meg ;) Hehe! Føles godt å gi blod, man vet aldri hvem som kan trenge det! :)

Kanskje du gav til meg da! Hehe :) Veldig glad for alle som gir, særlig etter en sånn opplevelse.

Kan få av nesten alle du da ^-^

Pleier å gi blod, men må nok fint vente til etter graviditeten før neste gang ;)

Kan jeg? Trodde bare det var 0 minus og min egen? :P Men da har jeg misforstått fullstendig :D Uansett glad for alle som gir!!

Kan jeg? Trodde bare det var 0 minus og min egen? :P Men da har jeg misforstått fullstendig :D Uansett glad for alle som gir!!
Mener du skal kunne få av O, A og B så lenge det er rh - (men jeg kan ta feil)

A+:)

Back
Topp