"Godt" at det er flere enn meg..
Nå har det blitt bedre over tid,men jeg Var sykt sliten en lang stund. Våknet og følte meg utmattet som om jeg hadde hatt en maratondag før dagen hadde begynt.
Var også tung i hodet fra jeg åpnet øynene,og følte som jeg hadde influensa og feber. Vi har ca 1 km til butikken,og en dag jeg hadde litt mer energi skulle jeg være flink å gå til butikken. Det er jo så bra å bevege seg og jeg skulle også ut og gå i kombinasjon med å slappe av.
Jeg fikk melkesyre i beina før jeg var halvveis.. da jeg kom hjem var det bare å legge seg på sofaen for da prikka det i hele kroppen. Men neida,det er nok bare lavt blodtrykk.. det irriterer meg nesten at det har blitt bedre,selv om det er veldig deilig å slippe å ha det sånn,for jeg skulle gjerne hatt en forklaring. Og når det endelig har blitt bedre (ikke bra) av seg selv føler jeg at det er litt sånn " ja ja der kan du se, det var ikke så farlig"
Nå har jeg endelig byttet lege etter anbefaling fra psykologen. Så da har jeg lege,jordmor og psykolog på samme legesenter,så de kan samarbeide om best mulig oppfølging for meg,så jeg forhåpentligvis slipper fødselsdepresjon denne gangen.