Blodtrykket deres?

Uke 21: 136/70
Uke 26: 136/66
Uke 28: 134/73
Uke 30: 150/70
Jm sier bt er helt fint, så jeg bekymrer meg ikke![;)]

90/60 her...
Hatt lavt blodtrykk nesten hele veien...[:D]

husker ikke tallene nå, men legen sier det er helt på normalen. Så jeg er fornøyd jeg!

ORIGINAL: Cowgirl86

Mine har ligget på
110/70
115/65
120/70

Men for å være ærlig skjønner jeg ikke hva som er for høyt, og hva som er for lavt.. [8|] hvor mye ligger det på når det er for høyt? anyone?

Er ganske så variabelt det med blodtrykket.. noen ligger "naturlig" høyere enn andre, men når jeg tar blodtrykket på sykehuset om morgenen så svinger jeg innom legen å informerer dersom det er 140+ dersom ikke dette er "normalt" for pasienten....

Du har fint blodtrykk du[:)]

orker ikke hente helsekortet,men jeg har vert superlav hele veien, 80/60 og nedover. har ikke vert noe problem tidligere,men nå har jeg beg å bli endel svimmel og slapp og trøtt.

Startet med 55/95..så 105/65 og 130/75! Det var jo litt høyt for meg,men det var den dagen vi var i budrunde for å kjøpe huset vi bor i nå, så det forklarer det..[;)] 115/70
Nå er det på 100/75, så det er nede igjen.. men det sier de at det skal i slutten... har lavt blodtrykk i familien,så det er greit.. vi har resus negativ, og folk med det har visst en tendens til å ha lavere BT.. Noen andre RH neg?

Back
Topp