Blodtrykket deres?

Lisemor_

Forumet er livet
Hvordan ligger dere i blodtrykk?

Mitt har ligget på 90 over 60 hver gang. Ikke så høyt, jm sa at det kunne ikke bli lavere nå hverrtfall.
Legen sa jeg måtte passe på når jeg står i kø og sånn.

Merker at jeg blir litt svimmel hvis jeg reiser meg fort opp.

Hva har dere? [:)]

I uke 24 var det 120/75
I uke 28 var det 110/70

Alt ok her... [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Marianne_87

ORIGINAL: Lisemor_

Mitt har ligget på 90 over 60 hver gang. Ikke så høyt, jm sa at det kunne ikke bli lavere nå hverrtfall.

Lavere kan det bli gitt... Mitt lå på 85/50 nå på forrige måling....

hun sa vel BØR ikke bli lavere.. [;)] meg som bare er så flink til å ordlegge meg.

Ved siste ordinære kontroll var blodtrykket mitt på 85/55 uten at jeg kjente noe til at det var lavt. Generelt lavt blodtrykk ligger visst til familien hos meg, og da takler sikkert kroppen min det bra også. [:)]

Lavere kan det bli gitt... Mitt lå på 85/50 nå på forrige måling....

hun sa vel BØR ikke bli lavere.. [;)] meg som bare er så flink til å ordlegge meg.

Ah[:)] Trodde du mente hun sa det var farlig at det ble lavere.. For legen min sier det er ufarlig, bare ubehagelig..

men hvordan er formen din da?? merker du noe?

120/65 på siste kontroll. Etter boka[:D]

mitt var 95/55 sist.. Legen så på meg med litt fortvilte øye og spurte om jeg var mye svimmel.. hehe... Blodtrykket mitt har sunket litt og litt utover i graviditeten.. Lurer på hvor jeg ender.. hehe

Sist lå det på 110/70

I starten var det 90/55

mitt har vært mellom 100/60 og 110/70. sist kontroll var det 110/70 igjen, samme som i starten.

Mine har ligget på
110/70
115/65
120/70

Men for å være ærlig skjønner jeg ikke hva som er for høyt, og hva som er for lavt.. [8|] hvor mye ligger det på når det er for høyt? anyone?

Jeg faar aldri med meg hva blodtrykket mitt er, bare at det er normalt og alt ser kjempefint ut.

Har ligget på 110/70
men har gått nedover til 100/60
og nå sist var det 100/55.

*poff*

Mitt lå på mellom 121 / 125/80. Fikk beskjed om at det var litt høyt, men hu gjorde ikke noe mer med det

mitt va sist på 90/60.. har hatt lavt blodtrykk fra starten av å det er jo kjempe bra for barne siden blodårene er så utvidet når man har laftblodtrykk..
Har heldigvis ikke besvimt enda, men kjenner fort svimmelheten når jeg står mye rett opp og ned..

115/55 i uke 20
108/62 i uke 24
116/62 i uke 28   er vel som det skal tror jeg.

145-147/70-75

Har ikke målt det på noen uker nå, men har vært ganske stabilt rundt 120/80 nesten hele svangerskapet. [:)]

Back
Topp