Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde akkurat det samme i blodtrykk, litt lavt, men helt fint. Det laveste jeg har hatt er 90/60, og da opplevde jeg blodtrykksfall.Var hos jordmor forrige uke og hadde 95/55 i blodtrykk. Hun sa dette var supert men jeg synes det virker veldig lavt? Har aldri hatt så lave verdier før. Andre erfaringer rundt dette?![]()
Sniker: Ikke så uvanlig hos gravide. Det er lavt, men lavt blodtrykk er mye bedre enn å ha høyt blodtrykk i svangerskapetVar hos jordmor forrige uke og hadde 95/55 i blodtrykk. Hun sa dette var supert men jeg synes det virker veldig lavt? Har aldri hatt så lave verdier før. Andre erfaringer rundt dette?![]()
Ved lavt blodtrykk er det da masse man kan gjøre selv, viktigste er å drikke masse.![]()
Jeg har stabilt høyt bt. 140/90 ish.... ikke satt på medisiner enda. Var inne på føden på tirsdag for sjekk. Men alt var fint med lillemann.
Takk for svardet var derimot ikke høyt nok mitt da
får håpe det ikke stiger mer
Ja, men for at de skal kalle det for det så må det være mer enn en faktor til stede. Jeg har ikke hevelser eller proteiner. Heldigvis. Men jeg sliter med angst for at dette ikke går bra.... fikk beskjed om å måle blodtrykket hver 14.dag og så skal jeg inn på føden igjen om ca 5 uker
I know! Hatt det selv i første svangerskap, så vet en del om det. Men når BT alt er høyt, så er det viktig med tettere oppfølging, for det kan utvikle seg fort.
Jepp! Og iom at jeg går til privat jm så får jeg veldig god oppfølging av henne. Og hun har standby på SMS-tjenesteMen jeg håper jo at de kan holde han inne der til uke 36 om ikke annet.... og så håper jeg at det ikke utvikler seg til noe mer. Med de to andre fikk jeg diagnosen "svangerskapshypertensjon". Så vi får se. Spørsmålet som jeg går å tenker veldig på nå er om jeg burde utsette studiene mine og be om 100%sykemelding eller ikke....