Ja mannen min måtte bare løpe etter hu. Hehe. Litt komisk og er nok ikke siste gang det skjerAh, greit når du er klar over det selv daMen må være veldig ekkelt... Haha, huff, stakkars jordmor!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja mannen min måtte bare løpe etter hu. Hehe. Litt komisk og er nok ikke siste gang det skjerAh, greit når du er klar over det selv daMen må være veldig ekkelt... Haha, huff, stakkars jordmor!
![]()
Så grei forklaring, tusen takk!!:-D I såfall er det vel undertrykket mitt som er litt lavt da, 130 er vel ganske innafor siden jeg er 26Bt burde ligge på 100+alder (ikke over 140) over ca 80. Jeg ligger generelt på 110/65 og ingen problem med det. Det jeg sliter med er blodtrykksfall når jeg reiser meg, verst i svangerskapene. Hvis de måler med automatisk måler er den fryktelig enkel å manipulere. Bare du strammer armen bittelitt kan du få kunstig høyt bt! Måler helst manuelt selv, liker ikke de automatiske![]()
Bt ditt er helt innaforSå grei forklaring, tusen takk!!:-D I såfall er det vel undertrykket mitt som er litt lavt da, 130 er vel ganske innafor siden jeg er 26Det var manuell hun målte med, forresten
![]()
Godt å høre!Bt ditt er helt innaforDu får nok fort beskjed hvis det er noe annet
![]()
Bare hyggeligGodt å høre!Tusen takk igjen for forklaring!
![]()
I mitt forrige svangerskap så hadde jeg 90/60. Mannen måtte være med på badet når jeg tok en dusj. Holdt på å svime av hver gang.
Jeg holdt meg mest i ro til mannen kom hjem. Hvis jeg blir like ille nå så må jeg spørre legen om hjelp. Har jo ei jente på snart 2 år hjemme sammen med meg.Jeg ligger på 90/60 nå. Skikkelig ekkelt, spesielt om man er aleine og svimler vekk!