Blodspor

Fridam

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Marshmallows 2022
Når jeg var på do ista, kom det en del slim og litt brunt blod. Er dette bare en del av slimproppen, eller kan det bety at noe skjer snart?:)

Kan være slimproppen eller deler av slimproppen.
Men slimproppen må ikke være ett tegn på fødsel, min slimpropp har gått 2-4uker før fødsel med de andre to, den gikk for to-tre uker siden denne gangen og ingen baby ennå :p

Det kan vel være begge deler. Tegn på at det kan nærme seg men det kan også gå ukesvis.. Håper det er tegn på at det skjer noe snart!

Det er noe som heter tegningsblødning også, og da er det gjerne nærmere fødsel, men da tror jeg det skal være friskt blod... Så vil kanskje tippe det er deler av slimproppen:)

Det er noe som heter tegningsblødning også, og da er det gjerne nærmere fødsel, men da tror jeg det skal være friskt blod... Så vil kanskje tippe det er deler av slimproppen:)
Det var det jeg tenkte også:) men går jo å leter etter tegn så nærme slutten, hehe. Håper at det skjer noe snart :D

Rett før eg reiste til føden pga rier så oppdaget eg brunt slim, å 12 timer etterpå var han født! :-) å dei på føden sa ingenting om ka da va siden eg blei sendt rett på fødestove med 5cm åpning! :'D

Rett før eg reiste til føden pga rier så oppdaget eg brunt slim, å 12 timer etterpå var han født! :-) å dei på føden sa ingenting om ka da va siden eg blei sendt rett på fødestove med 5cm åpning! :'D
Oi, spennende:) har ikke kommet mer her og heller ikke noe tegn på at det skal skje noe, så tror det var helt "uskyldig" ^^ får vel bare vente noen timer/dager/uker til :D

Back
Topp