Blodprøver. .

Jeg er også vedigt svårt för blodpröver..
Brukar fråga om barnnål :), den er litt mindre, men tar lengre tid hvis de må ha mye blod.
Tar også alltid på meg en skjerf som jeg vill han rundt meg, o gömmer hode ned i..:smiley-ashamed004
Haha :) kanske kan hjälpa deg også?
Tusen Takk for tips :) Lykke til med resten av prøvene! Håper vi klarer å ta de!

Gi beskjed om hvordan du synes det er å ta blodprøver. Og gjerne be om å få ligge ned når de skal ta prøvene på deg? Evt kan du prøve med embla plaster (bedøvelsesplaster) så kjenner du ingen ting :)

Jobber på legekontor, og vi møter alle typer pasienter. Og gir du beskjed om hvordan du føler det ang. blodprøvetaking, så blir du ekstra godt tatt hånd om hvis du er redd, blir dårlig o.l.

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015
Tusen Takk for tips :) skal høre om det plasteret. Ble veldig skuffa da jeg måtte sitte på venterommet så lenge, da de vet at dette var 2. forsøk, og at jeg ikke kom lenger første gangen heller. Virket ikke som de tok det på alvor.

Tusen Takk for tips :) skal høre om det plasteret. Ble veldig skuffa da jeg måtte sitte på venterommet så lenge, da de vet at dette var 2. forsøk, og at jeg ikke kom lenger første gangen heller. Virket ikke som de tok det på alvor.
Lykke til! Håper noen av tipsene hjelper :)

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt 27.04.2015

Emla krem/plaster er gull! :) det hjelper! :)

Back
Topp