Synes ikke legekontoret bryr seg om en dritt før man er over 12 uker jegJeg har tidligere hatt vitaminmangel, ingen blodprøver 5+4 og ser ikke ut til at de bryr seg så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes ikke legekontoret bryr seg om en dritt før man er over 12 uker jegJeg har tidligere hatt vitaminmangel, ingen blodprøver 5+4 og ser ikke ut til at de bryr seg så mye
Signerer den! Konstanterte ikke graviditet en gangSynes ikke legekontoret bryr seg om en dritt før man er over 12 uker jeg
Men hvorfor må du vente til uke 12 for det?De blodprøvene måtte takes i uke 12. å det var for å finne ut om var resus pluss eller minus sa legen til meg.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har hørt at det har noe med resultatene de får. Er noe mer prøver de tar,men usikker på hva.Men hvorfor må du vente til uke 12 for det?
Venter legene til uke 12 fordi det er da litt sikrere at det går bra?? Skjønner ikke helt..
Har jeg aldri hørt noe om. Hva skulle det vært?Jeg har hørt at det har noe med resultatene de får. Er noe mer prøver de tar,men usikker på hva.
Vet ikke.. Er mitt første svangerskap. Skal prøve å huske på å spørre når jeg skal ta deHar jeg aldri hørt noe om. Hva skulle det vært?
Jeg tok alle prøvene rundt uke 8-9 i begge mine svangerskap.
Ja, begynner å lure på om det er noe jeg har gått glipp av, men tror sikkert det bare er leger som har forskjellige rutinerVet ikke.. Er mitt første svangerskap. Skal prøve å huske på å spørre når jeg skal ta de
Det kan det være. Hun jeg har er godt oppi årene, kanskje de har lært forskjellig?Ja, begynner å lure på om det er noe jeg har gått glipp av, men tror sikkert det bare er leger som har forskjellige rutiner
Min fastlege er rundt 40 år og hun praktiserer også 12 uker, tror den uken er hellig for legene...Det kan det være. Hun jeg har er godt oppi årene, kanskje de har lært forskjellig?
Ikke for min fastlege. Hun var den første jeg gikk til i første svangerskap. Hun ordnet alt i uke 8-9. Hun var derimot helt på jordet ellers, og er byttet ut.Min fastlege er rundt 40 år og hun praktiserer også 12 uker, tror den uken er hellig for legene...