Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
å går fort over er veldig lite glad i blodprøver selv. men må man så må man.
Det var tidlig kontroll, skulle gjerne hatt det selv. Fikk ikke første kontroll før jeg er 13+2.Hvilke prøver sier legene deres at må ventes med til uke 12?? Og hva er grunnen til det??
Jeg tok blodprøver og søkte om fødeplass på første kontroll rundt uke 8 i begge mine svangerskap.
Jeg går privat da. Så da får jeg akkurat de timene jeg selv ønskerDet var tidlig kontroll, skulle gjerne hatt det selv. Fikk ikke første kontroll før jeg er 13+2.
Vet ikke hvorfor. Var legen min som sa det. Spurte ikke hvorfor. Men virker som det er forskjell på hvor man bor i landet og hvem lege man går til.Hmm.. Jeg tok blodprøver når jeg var på første kontroll ca 6-7 uker. Da bare prata vi om graviditet og tok blodprøver. Var på ny kontroll da jeg var 12 uker, da fylte vi ut svangerskapspapirer. Hvorfor må prøvene tas i uke 12?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vært en del hos leg for jeg har vært dårlig og sykemeldt til uke 12. Han skal ikke ha blodprøver før timen i uke 12. Var hos jordmora i uke 9+ da ble hun litt sur på at legen ikke hadde tatt prøver... virker som det er mye forskjellig.