Blodprøver på sykehus

HCS

• 2020 • 2023 •
Snøkrystallene2021❄️
Julilykke 2023
Er det noen her som vet om et sykehus vil svare på om blodprøvesvar er sendt til rekvirerende lege? Har prøvd å ringe legekontoret tre ganger i går og lagt igjen beskjed, men fremdeles ingen tilbakemelding.. vet sykehuset ikke vil gi meg resultatene, men hadde vært greit å vite hvor mye jeg kan mase på legekontoret. Prøvene ble tatt for 1,5 uke siden, og han sa at det skulle ta en uke å få svar.

Last edited:
Er det noen her som vet om et sykehus vil svare på om blodprøvesvar er sendt til rekvirerende lege? Har prøvd å ringe legekontoret tre ganger i går og lagt igjen beskjed, men fremdeles ingen tilbakemelding.. vet de ikke vil gi meg resultatene, men hadde vært greit å vite hvor mye jeg skal mase. Prøvene ble tatt for 1,5 uke siden, og han sa at det skulle ta en uke å få svar.
Noen ganger kan det ta lenger tid selv om de sier 1 uke. Jeg ville ventet 1 uke til før jeg hadde maset :) Regner med de er sendt til legen. Og vit at du mase ikke. Jeg maset annenhver dag for å få svar på min datters prøver etter 2 uker. Men de var veldig viktige å få svar fortest mulig på da

Noen ganger kan det ta lenger tid selv om de sier 1 uke. Jeg ville ventet 1 uke til før jeg hadde maset :) Regner med de er sendt til legen. Og vit at du mase ikke. Jeg maset annenhver dag for å få svar på min datters prøver etter 2 uker. Men de var veldig viktige å få svar fortest mulig på da
Ja, derfor det hadde vært så greit å vite om de er ferdig analysert eller ikke. Er en del alvorlige tester, så kjenner jeg helst ikke vil vente lenger enn nødvendig på svar.

Ja, derfor det hadde vært så greit å vite om de er ferdig analysert eller ikke. Er en del alvorlige tester, så kjenner jeg helst ikke vil vente lenger enn nødvendig på svar.
Den forstår jeg! Håpe du får svar i morgen.

• Omsorg
Reactions: HCS
Back
Topp