Blodprøver på sykehus

HCS

Elsker forumet
Snøkrystallene2021❄️
Julilykke 2023
Er det noen her som vet om et sykehus vil svare på om blodprøvesvar er sendt til rekvirerende lege? Har prøvd å ringe legekontoret tre ganger i går og lagt igjen beskjed, men fremdeles ingen tilbakemelding.. vet sykehuset ikke vil gi meg resultatene, men hadde vært greit å vite hvor mye jeg kan mase på legekontoret. Prøvene ble tatt for 1,5 uke siden, og han sa at det skulle ta en uke å få svar.
 
Last edited:
Er det noen her som vet om et sykehus vil svare på om blodprøvesvar er sendt til rekvirerende lege? Har prøvd å ringe legekontoret tre ganger i går og lagt igjen beskjed, men fremdeles ingen tilbakemelding.. vet de ikke vil gi meg resultatene, men hadde vært greit å vite hvor mye jeg skal mase. Prøvene ble tatt for 1,5 uke siden, og han sa at det skulle ta en uke å få svar.
Noen ganger kan det ta lenger tid selv om de sier 1 uke. Jeg ville ventet 1 uke til før jeg hadde maset :) Regner med de er sendt til legen. Og vit at du mase ikke. Jeg maset annenhver dag for å få svar på min datters prøver etter 2 uker. Men de var veldig viktige å få svar fortest mulig på da
 
Noen ganger kan det ta lenger tid selv om de sier 1 uke. Jeg ville ventet 1 uke til før jeg hadde maset :) Regner med de er sendt til legen. Og vit at du mase ikke. Jeg maset annenhver dag for å få svar på min datters prøver etter 2 uker. Men de var veldig viktige å få svar fortest mulig på da
Ja, derfor det hadde vært så greit å vite om de er ferdig analysert eller ikke. Er en del alvorlige tester, så kjenner jeg helst ikke vil vente lenger enn nødvendig på svar.
 
Back
Topp