~allegodetingerfire~
Elsker forumet
De blodprøvene vi tar på første svangerskapskontroll hvor lang tid tok det før dere fikk svarene i posten. Tok mine for en uke siden. Og ennå ikle fått svaret i posten.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm.. Der har du et godt poeng.
Jeg skulle også få mine i posten.
Tidligere fikk jeg de fort.
Fikk beskjed at legen at jeg skulle legge de inn i plastik helsemappen for gravide.
Må huske det da..![]()
Godt det ikke bare er jeg som ikke har fått de. Får ringe å etterlyse de i slutten av uken om de ikke kommer snart.
Jepp, gjør det.
Jeg får nok gjøre det samme selv.
De har surret litt på det kontoret i det siste..
De tar en blodprøve av deg og en av babyen i uke 24 (aner ikke hvordan dette foregår da dette er ganske nytt), så skal du ha sprøyte i uke 28 hvis babyen er positiv + du skal ha en etter fødselJeg fikk bare muntlig beskjed om at jeg er rhesus negativ.. Typ: Du er rhesus negativ, men det vet du vel. Har ikke testa det før, så det gjorde jeg jo ikke, men var for kvalm til å spørre noe mer. Så leste jeg litt på nett om det, og lurer på, skal jeg ta en sprøyte i graviditeten, eller bare etterpå? Faren er rhesus positiv. Står på nett at jeg skal ta en sprøyte under svangerskapet hvis babyen er rhesus positivt, men hvordan sjekkes det igrunn? [emoji4]