opplevde jeg i dag, fargen var oransje på en måte..! Bør jeg bekymre meg, har ikke kommet noe etterpå, men kjente jeg ble veldig nervøs. Har hatt vondt i rygg og litt i mage, men håper det er forbigående!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan bare trøste med å fortelle at det samme har skjedd meg. Men det gikk over til å blø mye ferskt blod, en hel dag. Alt var bra med spira her, en fosterhinne som hadde sprukket bare :-)Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Noen pleier også få en liten blodig utflod rundt den tiden de egentlig skulle hatt mensen.
Kanskje du har hatt sex eller noe slikt som også kan ha utløst dette?
Er du i tvil , ring legen i morgen å ta deg en tur å få det sjekket :)
Kjenner meg SÅ godt igjen. Manisk på å sjekke etter blod på papiret! :-pMamman_til_Sara10+spire skrev:
Hehe, ser den. Fikk også beskjed om NULL løft, ingen fysisk aktivitet , sex osv forrige uke når jeg blødde. Umulig med en aktiv 15 mnds jente aleine her hjemme på dag tid. Hun må jo opp i matstolen, inn og ut av sengen osv.. Hun måtte jo underholdes og - dog mindre aktivitet når det var som verst.
Får holde deg i ro så godt du kan og ikke stresse! Stress er verst ;)
Krysser alt som kan krysses for deg :-)
Alle slimhinner er veldig tynne og blodfylte nå, så selv om det er ekkelt kan de aller fleste ta det med ro om det kommer en liten blødning, å være hard i magen så man må pressse ekstra kan være nok, og det kan vel ikke kalles et ukjent problem nåHører egentlig til i August, men jeg må innrømme at jeg sniker littAleksing skrev:Jeg må bare si at blødning er skummelt psykisk, men ikke nødvendigvis farlig. Jeg har blødd mer eller mindre konstant siden uke 7, i går tok jeg meg en tur på sykehuset på grunn av kraftig blødning, men der så jeg en liten bebis som sprellet og styra og et hjertet som banket i vei
Alle slimhinner er veldig tynne og blodfylte nå, så selv om det er ekkelt kan de aller fleste ta det med ro om det kommer en liten blødning, det er derimot fare på ferde om det kommer mensblødning og/eller klumper....
Jeg vet selv at det er lettere sagt enn gjort, for jeg har egentlig ikke latt meg selv tro på det her før i går, men gi det litt tid. Og hvis du føler at bekymringen blir for stor kan du jo ta deg en prat med legen din og høre om du kan få en tidlig ul.Jeg fikk også samme beskjed : Er det klumper børr man være bekymret.Mamman_til_Sara10+spire skrev:
Er det bare blødning kan det være helt ufarlig :-) Det er aldri kjekt å blø, men prøv å senk skuldrene. Ikke tørk deg så masse nå at du blir sår og blør mere pga det ;) hehe.
Hopp til køys tidlig i dag å sjekk igjen i morgen. Husk at det kan være noe imorgen tidlig som er fra i natt, men se etter første do besøk om det fremdeles kommer noe . :-)
Forsår deg veldig godt! Er fortvilende når det er utenfor vår makt! Blir selv hysterisk om jeg ser antydninger til blod :-p Høres ikke ut som det er noe farlig blødning, men kanskje for din egen del burde du tatt deg en UL å roet nervene ? :-)Mamman_til_Sara10+spire skrev: