Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Almasmamma
ORIGINAL: Tine09
Jeg var innom blodbanken for et par år siden og skulle melde meg som donor men fikk beskjed om at jeg veide for lite. Man må visst veie minst 50 kg for å kunne gi blod [8|]
Men alle som kan burde absolutt gi, er kjipt når operasjoner må utsettes pga blodmangel. Folk venter jo ofte leeeenge nok på mange operasjoner...
Ååå, må du det?? Hmm.. Da kan ikke jeg heller bli da.. Kjedelig når det er noe slik som skal stoppe en..
Signerer nederste avsnitt [:)]
ORIGINAL: Bambling
ORIGINAL: Reea
Har lyst, og tror jeg bare må ignorere sprøyte/blodskrekk og melde meg ? [:)]
Er det jeg har gjort! Blir litt svett av å tenke på det nå, men nå som jeg har registrert meg kan jeg jo ikke trekke meg når de ringer! [:D]
ORIGINAL: pannekaka
ORIGINAL: Ophelia
Nei, og det kommer nok ikke til å skje heller, dessverre. Jeg har skikkelig sprøyteskrekk, så, nei, helt uaktuelt!
sign!
likbleik og gråter før stikket.. svimer av, våkner og spyr [8D] haha.. men ble litt tøffere etter svangerskapet da, men hadde jeg fått beskjed at en blodprøve ventet på meg nå så.. oi, ble svimmel bare av tanken nå og kjenner stikk i hele kroppen [:-] helt håpløst!!!