Blodfortynnende

Myshelle

Elsker forumet
Hei! Noen som går på blodfortynnende sprøyter her? Har gått på albyl-E i pilleform frem til nå, men fikk i dag beskjed om å begynne på sprøyter i tillegg.. Fysj. Hater sprøyter. Også å skulle sette den selv da.. Hvordan syns dere det er å ta dem? Venner jeg meg til det etterhvert?

Du venner deg nok til det ;) har aldri satt på meg selv men er spl så har satt mange på andre ;) om du synes det er for vanskelig kan du jo få mannen til å gjøre det?

Jeg gjør. Fikk blodpropp i beinet i første svangerskapet mitt i 2006 og måtte bruke det som forebyggende i svangerskap 2 i 2008 da gikk jeg på de fra dag 1 med positiv test. Og nå i dette måtte jeg også ta 1 hver dag. Det er ikke noe koselig men tenker det er verre å få blodpropp for det unner jeg ingen :( jeg blir veldig blå og får litt kuler i magen. Du blir a vant med det ;)

Jeg gjør. Fikk blodpropp i beinet i første svangerskapet mitt i 2006 og måtte bruke det som forebyggende i svangerskap 2 i 2008 da gikk jeg på de fra dag 1 med positiv test. Og nå i dette måtte jeg også ta 1 hver dag. Det er ikke noe koselig men tenker det er verre å få blodpropp for det unner jeg ingen :( jeg blir veldig blå og får litt kuler i magen. Du blir a vant med det ;)
Takk for svar :) har litt angst for sprøyter. Men håper jeg venner meg til det. Ja må ta dem pga dødfødsel i 6 mnd i 2012, og fikk svangerskapsforgiftning med datra vår i 2013. Hu var også litt lita. Derfor ville legen jeg skulle gå på det denne gangen. Men å stikke meg i magen hver dag har jeg lite lyst til :( huff.. Men om det kan hjelpe så får jeg vel bare holde ut.

Jeg ble innlagt pga overstimulering i forbindelse med IVF, og fikk blodfortynnende på sykehuset. Måtte også ta de i tre uker etter jeg ble skrevet ut. Jeg har sprøyteskrekk, så jeg likte de ikke noe særlig, men så lenge jeg kunne ligge behagelig i sofaen med armen over ansiktet, så gikk det fint at samboeren satte de på meg;) Alle reagerer forskjellig, så det er godt mulig at du klarer dette kjempefint på egen hånd! Det er den første som er verst, og etter hvert så vet man hva som kommer:)

Jeg ble innlagt pga overstimulering i forbindelse med IVF, og fikk blodfortynnende på sykehuset. Måtte også ta de i tre uker etter jeg ble skrevet ut. Jeg har sprøyteskrekk, så jeg likte de ikke noe særlig, men så lenge jeg kunne ligge behagelig i sofaen med armen over ansiktet, så gikk det fint at samboeren satte de på meg;) Alle reagerer forskjellig, så det er godt mulig at du klarer dette kjempefint på egen hånd! Det er den første som er verst, og etter hvert så vet man hva som kommer:)
Ja har sprøyteskrekk selv. Men fikk hjelp på sykehuset i dag, så satte den første selv da med sykepleier som fulgte med. Men kan godt hende jeg spør samboern om hjelp til jeg blir vandt med dette ja..

Back
Topp