Er det noen av dere som går på blodfortynnende? I tilfellet hvilket preparat?
Excuse me, Damn that autocorrect!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker den fordi jeg er gravid...Det står på den at at ikke er skikkelig utprøvd ved graviditet... Liker det ikke!
Tar klexane jeg også, dvs jeg begynte med de i dag. Kjenner det skal bli vanskelig med struttende mage å stikke de inn under huden altså. Off. Jeg ble innlagt på sykehuset i mars med blodpropp i hovedpulsåra i hodet. Så se var litt bekymret. Var ganske liten da... Fordelen er at jeg får god og hyppig oppfølging på sykehuset nå i svangerskapetAlbyl E og Klexane. (sprøyter)
Albyl E er nesten samme stoffer i som en paracet.
Hvorfor går dere på dem? Jeg fordi jeg har påvist lav grad av antifosfollifid antistoff syndrom. Kan gi dårlig blodgjennomstrømning i morkaka
Skal ikke brukes siste tiden jaffal...Jeg bruker albyl-e, for å forsøke å forebygge svangerskapsforgiftning. Vet ikke hvor lenge jeg skal bruke det.
Uff, det hørtes jo ikke greit ut !! Men bra at de fant ut av det og at du får god oppfølgingTar klexane jeg også, dvs jeg begynte med de i dag. Kjenner det skal bli vanskelig med struttende mage å stikke de inn under huden altså. Off. Jeg ble innlagt på sykehuset i mars med blodpropp i hovedpulsåra i hodet. Så se var litt bekymret. Var ganske liten da... Fordelen er at jeg får god og hyppig oppfølging på sykehuset nå i svangerskapet
Setter et ledig sted der det ikke er blåmerke alleredeDere som tar klexane.. Hvor setter dere de? Rundt navlen? Eller sideflesket? Legen sa jeg skulle sette de rundt navlen, men setter de på siden. Vil ikke ha masse blåmerker på Gravidmagen min hehe
midt på magen? Mye blåmerker, varer de lenge?Setter et ledig sted der det ikke er blåmerke allerede![]()
ja setter hvorenn jeg finner litt hud/valk (!!). Blåmerkene blir borte iløpet av noen dager. Noen ganger får jeg skikkelig store og stygge, men stort sett er de ikke så galnemidt på magen? Mye blåmerker, varer de lenge?
Excuse me- damn that autocorrect.
Albyl E og Klexane. (sprøyter)
Albyl E er nesten samme stoffer i som en paracet.
Hvorfor går dere på dem? Jeg fordi jeg har påvist lav grad av antifosfollifid antistoff syndrom. Kan gi dårlig blodgjennomstrømning i morkaka
Albyl-E ligner overhodet ikke på Paracet, men er i samme legemiddelgruppe som Ibux. Kanskje det var det du tenkte på?!?
Jeg bukte Fragmin i første trimester, men fikk heldigvis slutte. Har noen igjen som jeg skal ta når jeg skal ut og fly.