Blodfortynnende

Lenore0315

Glad i forumet
Marsmellows-15
Er det noen av dere som går på blodfortynnende? I tilfellet hvilket preparat?

Excuse me, Damn that autocorrect!

Bruker Albyl-E og skal bruke den til 34+0

Sent from my iPad using BV Forum

Det står på den at at ikke er skikkelig utprøvd ved graviditet... Liker det ikke!

Jeg går også på albyl-e.

Sent from my iPhone using BV Forum

Albyl E og Klexane. (sprøyter)

Albyl E er nesten samme stoffer i som en paracet.

Hvorfor går dere på dem? Jeg fordi jeg har påvist lav grad av antifosfollifid antistoff syndrom. Kan gi dårlig blodgjennomstrømning i morkaka

Går på abyl-e 75mg daglig og sluttet på klexane i forrige uke som jeg tok daglig. Skal fortsette med abyl-e ut svangerskapet med mindre det dukker opp noe som tilsier at jeg må slutte.

Hvorfor går dere på dem? Jeg fordi jeg har påvist lav grad av antifosfollifid antistoff syndrom. Kan gi dårlig blodgjennomstrømning i morkaka
Tar klexane jeg også, dvs jeg begynte med de i dag. Kjenner det skal bli vanskelig med struttende mage å stikke de inn under huden altså. Off. Jeg ble innlagt på sykehuset i mars med blodpropp i hovedpulsåra i hodet. Så se var litt bekymret. Var ganske liten da... Fordelen er at jeg får god og hyppig oppfølging på sykehuset nå i svangerskapet :)

Jeg bruker albyl-e, for å forsøke å forebygge svangerskapsforgiftning. Vet ikke hvor lenge jeg skal bruke det.

Jeg bruker albyl-e, for å forsøke å forebygge svangerskapsforgiftning. Vet ikke hvor lenge jeg skal bruke det.
Skal ikke brukes siste tiden jaffal...

Excuse me- damn that autocorrect.

Tar klexane jeg også, dvs jeg begynte med de i dag. Kjenner det skal bli vanskelig med struttende mage å stikke de inn under huden altså. Off. Jeg ble innlagt på sykehuset i mars med blodpropp i hovedpulsåra i hodet. Så se var litt bekymret. Var ganske liten da... Fordelen er at jeg får god og hyppig oppfølging på sykehuset nå i svangerskapet :)

Uff, det hørtes jo ikke greit ut !! Men bra at de fant ut av det og at du får god oppfølging

Sniker fra februar. Klexane og albyl-e hele svangerskapet for å styre unna svangerskapsforgiftning. Hadde også infarkt i morkaka sist. (Den ble sendt inn til obduksjon).

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dere som tar klexane.. Hvor setter dere de? Rundt navlen? Eller sideflesket? Legen sa jeg skulle sette de rundt navlen, men setter de på siden. Vil ikke ha masse blåmerker på Gravidmagen min hehe

Går på acetylsalisylsyre.. Tilsvarende albyl-e.. Går på det for å forhåpentligvis forebygge svangerskapsforgiftning og hellp (hadde det forrige gang)..

Dere som tar klexane.. Hvor setter dere de? Rundt navlen? Eller sideflesket? Legen sa jeg skulle sette de rundt navlen, men setter de på siden. Vil ikke ha masse blåmerker på Gravidmagen min hehe

Setter et ledig sted der det ikke er blåmerke allerede ;)

Bruker albyl-e pga tidligere sa. Sjekkes også om jeg må bruke klexane. Får sikkert svar på det i neste uke eller uka etter.

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Setter et ledig sted der det ikke er blåmerke allerede ;)
midt på magen? Mye blåmerker, varer de lenge?

midt på magen? Mye blåmerker, varer de lenge?

ja setter hvorenn jeg finner litt hud/valk (!!). Blåmerkene blir borte iløpet av noen dager. Noen ganger får jeg skikkelig store og stygge, men stort sett er de ikke så galne

Albyl-E ligner overhodet ikke på Paracet, men er i samme legemiddelgruppe som Ibux. Kanskje det var det du tenkte på?!? :)

Jeg bukte Fragmin i første trimester, men fikk heldigvis slutte. Har noen igjen som jeg skal ta når jeg skal ut og fly.

Albyl-E ligner overhodet ikke på Paracet, men er i samme legemiddelgruppe som Ibux. Kanskje det var det du tenkte på?!? :)

Jeg bukte Fragmin i første trimester, men fikk heldigvis slutte. Har noen igjen som jeg skal ta når jeg skal ut og fly.

I albyl e er det acetylsalicylic syre. Noe som redusere blodplatenes evne til å klumpe seg. Det over også febernedsettende, og finnes i feks distrikt. Skal IKKE brukes sammen med Ibux, ikke Over lengre tid i et svangerskap og ikke i siste trimester. I Ibux er det ibuprofen, ikke acetylsalicylic. Er smertelindrende, men langt ifra det samme.

Back
Topp