Mange, mange tanker til deg! Du er jo vår store gledespreder
Håper virkelig alt er som det skal, tross blødningene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Mange, mange tanker til deg! Du er jo vår store gledespreder
Jeg har vært til forskjellige utredninger men de kan ikke finne noe galt så for å være ærlig aner jeg ikke hvorfor men jeg stolte på gyn siden han liksom skal være en eller annen ekspertKva sjukdom er grunnen for dine blodfortynnende. Eg har Hetrozygot Protein S her må eg på blodfortynnende Fragmin kvar dag heile svangerskapet og tre måneder etterpå.
Håper spiren er der.
Termin 8 Juni 2014
Skulle ønske jeg visste om dette i gårDu må ALDRI ta blodfortynnende uten at ein HEMATOLOG ( blodspesialist ) har utreda deg. Er det ingen medisinsk grunn til blodfortynnende kan det skade deg. Eg, med min sjukdom skulle vært på blodfortynnende heile livet, men hematologen veit at medisinen min er farlig og kan ta livet av meg brukt på feil måte, dose og anledning. Her er fragmin sprøyte BARE ved flyreiser og svangerskap.
Du MÅ ha skikkelig utredning. Heparin skal ikkje brukes i svangerskapet, Klexane og Fragmin er greit.
Termin 8 Juni 2014
Jeg fikk fragmin i forrige svangerskap og var ikke hos en hemotolog eller hva du kalte det over her. De var ikke helt sikre på om jeg egentlig trengte dem, men de sa det var bedre å ta en for mange enn en for lite. Så jeg fikk. Ingen skade skjedd selvom jeg ikke var hos en hemotolog.Depotsprøyter med fragmin settes i mageskinnet. Der doserer det seg ut over døgnet.
Termin 8 Juni 2014
Hentet fra felleskatalogen om Heparin:
Ved tromboseprofylakse under graviditet: Heparindosen bør titreres ut med en anerkjent metode 2 timer etter injeksjon. Alternativt kan en benytte et skjema på 2-4 × 5000 IE pr. døgn. Pasienten bør tas inn til jevnlige kontroller.
Sent from my iPhone using BV Forum
Kan jo bare være levret blod Det ser som regel verre ut enn det er Håper det går bra!!!Nei det eneste jeg har er mage følelsen som sier at den lille har det bra, men synet av hva som kommer ut sier det har gått galt ringer og ringer til legevakta men ingen tar tlf får bare en dum svarer som sier det er kø Mannen prøver å,få bytta nattevakta si for å kjøre meg på sykehuset,men ingen kan jobbe for ham pga mye sykdom så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente til i morgen
Sent from my iPad using BV Forum