Blodfortynnende har blitt en stor feil

Hope90

Pergo baby??
VIP
Jeg har begynt å blø mye mer slim og når jeg var på toalettet kom det en skikkelig klump hørte jeg :( jeg får inge gyn igjen i morgen og be om å få komme inn igjen bare for å være sikker! Men nå føles det som om det har gått veldig galt :( :(

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, får så vondt av deg.. Håper og krysser fingre for at det likevel går bra! Stor klem til deg!

Nei :( Men ikke mist motet. Du har jo blødd før også, og du fikk se hjerte slå. Så dette kan gå helt fint uansett. En god klem!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kom det mer blod masse blod og noe som hørtes som en stor klump som falt i toalettet:( da jeg reiste meg og kikket ned var det bare rødt.MØRKE rødt :(
Jeg sitter med de følelsene om at de blodfortynnende tab har frem provosert en abort :( jeg klarer ikke slutte p gråte og vil ikke forlate badet :( jeg kan ikke få meg selv til å fortelle mannen min hva jeg mistenker har skjedd, ikke på bursdafågen hans :(

Det her kan ikke skje. Ikke nå! Ikke etter jeg så hjerte slå i går :( ikke etter jeg endelig begynte å bli kvalm i dag :( ikke en gang til

Uff :( Skjønner ikke helt hvorfor noen får blodfortynnende når de blør. Er det ikke logisk at det kan blø mer da?
Håper at alt er i orden likevel!!

Uff :( synes du skal få lov til å få positive ting nå :( men ring legevakta og hør med de om man blør enklere med blodfortynnende ?

Uff :( synes du skal få lov til å få positive ting nå :( men ring legevakta og hør med de om man blør enklere med blodfortynnende ?

Jeg skal ringe og høre om jeg kan komme så snart jentungen har sovna. Må bare prøve å høre etter en hjerte lyd selv om det sikkert er for tidlig :(

Jeg skal ringe og høre om jeg kan komme så snart jentungen har sovna. Må bare prøve å høre etter en hjerte lyd selv om det sikkert er for tidlig :(

Eller forlang en HCG prøven:) men jeg får vobdt av deg stoltmor, selvom jeg ikke har vært her lenge synes jeg du har gått igjennom en del ting :( håper du får det positivt snart, fortjener det

Sniker litt fra før svangerskapet. Håper virkelig det går bra. Krysser fingrene for deg :-)

Håper du får komme inn på legevakta ikveld, og at du får svar <3 Krysser alt jeg har for deg!

vet ikke om det er beroligende, men har lest at mange faktiskt blir satt på blodfortynnende når de blir gravide om de har sliti med SA osv tidligere, fordi det skal gi hjelp i å beholde.
En venninne av meg blødde masse i første trimester! Jeg håper det kun blir med blødninger, og ingenting er galt, krysser fingrene for deg !

Håper så inderlig at dette går bra. Dette skulle ingen måtte gjennomgå :( håper du får komme inn på legevakta ikveld.

Krysser alt som kan krysses vennen <3
Men jeg har trua på at blodfortynnende hjelper, det er ikke sikkert at du egentlig blør så mye som du tror? Jeg mener at det kanskje virker mye mer pga mer tyntflytende blod :)

Har du smerter?

Herregud:-(:-(:-( du skulle fått ul før fredag !!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Krysser alt som kan krysses vennen <3
Men jeg har trua på at blodfortynnende hjelper, det er ikke sikkert at du egentlig blør så mye som du tror? Jeg mener at det kanskje virker mye mer pga mer tyntflytende blod :)

Har du smerter?

Ikke noen smerter men det kommer store klumper :(

Ikke noen smerter men det kommer store klumper :(

Huff jeg skulle så ønske at blødningene dine stopper og at alt er bra med lille spira <3
Har du angelsounds så du kan få hørt etter hjertelyden?

Huff jeg skulle så ønske at blødningene dine stopper og at alt er bra med lille spira <3
Har du angelsounds så du kan få hørt etter hjertelyden?

Nei :( det eneste jeg har er mage følelsen som sier at den lille har det bra, men synet av hva som kommer ut sier det har gått galt :( ringer og ringer til legevakta men ingen tar tlf får bare en dum svarer som sier det er kø :( Mannen prøver å,få bytta nattevakta si for å kjøre meg på sykehuset,men ingen kan jobbe for ham pga mye sykdom så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente til i morgen :(

Back
Topp