Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ringe og høre om jeg kan komme så snart jentungen har sovna. Må bare prøve å høre etter en hjerte lyd selv om det sikkert er for tidligUff synes du skal få lov til å få positive ting nå men ring legevakta og hør med de om man blør enklere med blodfortynnende ?
Sent from my iPhone using BV Forum
Eller forlang en HCG prøven men jeg får vobdt av deg stoltmor, selvom jeg ikke har vært her lenge synes jeg du har gått igjennom en del ting håper du får det positivt snart, fortjener detJeg skal ringe og høre om jeg kan komme så snart jentungen har sovna. Må bare prøve å høre etter en hjerte lyd selv om det sikkert er for tidlig
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg skal ringe og høre om jeg kan komme så snart jentungen har sovna. Må bare prøve å høre etter en hjerte lyd selv om det sikkert er for tidlig
Ikke noen smerter men det kommer store klumperKrysser alt som kan krysses vennen <3
Men jeg har trua på at blodfortynnende hjelper, det er ikke sikkert at du egentlig blør så mye som du tror? Jeg mener at det kanskje virker mye mer pga mer tyntflytende blod
Har du smerter?
Ikke noen smerter men det kommer store klumper
Nei det eneste jeg har er mage følelsen som sier at den lille har det bra, men synet av hva som kommer ut sier det har gått galt ringer og ringer til legevakta men ingen tar tlf får bare en dum svarer som sier det er kø Mannen prøver å,få bytta nattevakta si for å kjøre meg på sykehuset,men ingen kan jobbe for ham pga mye sykdom så nå kan jeg ikke gjøre annet enn å vente til i morgenHuff jeg skulle så ønske at blødningene dine stopper og at alt er bra med lille spira <3
Har du angelsounds så du kan få hørt etter hjertelyden?