Blod..

Bianca90

Flørter med forumet
Da begynte jeg å blø i dag 11+5, dette var jo ikke planen:sad010
Har hatt mange SA før uke 12, men nå var jeg så nærme 12 fullgått...
Hmm....har time til TUL på tirsdag, men det ble plutselig veldig lenge til...
*uff* -måtte bare ut med litt frustrasjon:smiley-angry016
 
Har du vært på TUL tidligere i dette svangerskapet og fått bekreftet liv?

Hva slags blødning var det?

Bruker du noen medisiner vaginalt, blodfortynnende?

Jeg har blødd tre ganger i dette svangerskapet og det viste seg å være sprukket blodkar to ganger (en god del tynt blod) og blødende hematom den siste gangen (mørkt tykt blod med klumper)
 
Så bra at blødningene dine ikke har vært SA, Persillebrille:Heartred

Ja i uke 9 så jeg ett hjerte som slo.
Bruker ingen medisiner.

Dette var en *pang* kjempeblødning, kjente bare det renne nedover lårene. Nå har det roet seg, men fremdeles litt hele tiden.

Ja håper selvfølgelig det er noe annet enn SA, men blod og svangerskap hos meg har hittil bare betydd en ting:grumpy:
 
Så bra at blødningene dine ikke har vært SA, Persillebrille:Heartred

Ja i uke 9 så jeg ett hjerte som slo.
Bruker ingen medisiner.

Dette var en *pang* kjempeblødning, kjente bare det renne nedover lårene. Nå har det roet seg, men fremdeles litt hele tiden.

Ja håper selvfølgelig det er noe annet enn SA, men blod og svangerskap hos meg har hittil bare betydd en ting:grumpy:
Ring Gyn når det åpner og spør om Tul i dag. Si at du blør og dine erfaringer med det. Det er så unødvendig å gå i nesten en uke uten å vite.
 
Blod betyr ikke alltid at det har gått galt heldigvis. Men ta en tlf til legen din og be om henvisning til sykehuset for en sjekk:Heartred

Jeg har blødd masse i dette svangerskapet, og har fått komme inn på sykehuset hver gang jeg har vært bekymret. Har vært der 3 ganger allerede, og skal dit neste fredag også:oops:
Bedre å sjekke en gang for mye, og særlig når du har kommet så langt som du har.
 
Ring Gyn når det åpner og spør om Tul i dag. Si at du blør og dine erfaringer med det. Det er så unødvendig å gå i nesten en uke uten å vite.

Helt enig med Persillebrille! Ring gyn, og be om TUL i dag. Dette burde undersøkes! Masse, masse lykke til :Heartpink
 
Enig med de over- krev en sjekk i dag! Ikke godt å gå å bekymre seg:Heartred Håper virkelig dette går bra! Sender en god klem:Heartred
 
Føler så med deg, har mange sa og ma bak meg, og kjenner så igjen den følelsen du sitter med. Selv om blødning ikke alltid er farlig er det lett å føle det når man har den erfaringen. Som nevnt over, ring gyn å få tatt en ul, kan ikke gå så lenge å vente :( stor digital klem til deg og håper alt er bra :Heartred
 
Enig med de over her. ❤️ Håper det er noe ufarlig. Lykke til. ❤️
 
Da begynte jeg å blø i dag 11+5, dette var jo ikke planen:sad010
Har hatt mange SA før uke 12, men nå var jeg så nærme 12 fullgått...
Hmm....har time til TUL på tirsdag, men det ble plutselig veldig lenge til...
*uff* -måtte bare ut med litt frustrasjon:smiley-angry016
Sender deg en god klem også håper jeg du får bestilt deg tul idag eller fortest mulig for er vondt å gå en uke å vente.. Håper det er en god forklaring på blødningen og at alt er bra ❤️❤️
 
Da begynte jeg å blø i dag 11+5, dette var jo ikke planen:sad010
Har hatt mange SA før uke 12, men nå var jeg så nærme 12 fullgått...
Hmm....har time til TUL på tirsdag, men det ble plutselig veldig lenge til...
*uff* -måtte bare ut med litt frustrasjon:smiley-angry016

Huff! Sender deg en god klem og masse gode tanker :Heartpink
 
<33333
 
Så støttende og nydelige dere er jenter♥️

Fått time i morgen tidlig, så da krysser jeg fingre og tær på en annen forklaring en den jeg frykter.
 
Så støttende og nydelige dere er jenter♥️

Fått time i morgen tidlig, så da krysser jeg fingre og tær på en annen forklaring en den jeg frykter.
Oppdater oss:Heartred Heier på deg:Heartred
 
Krysser fingre for deg at det et noe uskyldig:Heartred
 
Lykke til i dag:Heartred
 
Back
Topp