Blod..

Hvordan har det gått?
 
Hei jenter:Heartred
Babyen lever, hjerte slår og den sprellet rundt der 12uker gammel:joyful:

Helt hva som er grunnen til styrtblødningen viste han ikke, tatt noen prøver og mente at frem til blødningen stopper vill det være en økt fare for abort.
Men at alt så fint ut nå:) Å at han trodde dette gikk veien:happy: Han tokk seg god tid, og sjekket det han kunne på babyen. Fikk time om 2 uker, og frem til det skulle jeg leve som før.

Så glad jeg fikk sjekket dette før helgen.
Takk igjen for lykkeønskninger:Heartred ingen som vet om denne graviditeten, så var deilig å ha dere:Heartred
 
Så fantastiske nyheter:love7
Du bør vel ta det litt mer med ro nå frem til det stopper å blø?
 
Ja du har sikkert rett
Å det skal jeg få til, bare barnehagen fortsetter å holde åpent så 2,5åringen får slitt seg ut:p:D
 
Så godt å høre at det går bra med baby i magen. ❤️ Håper du får tatt det med ro i helgen og tiden fremover. ❤️
 
Hei jenter:Heartred
Babyen lever, hjerte slår og den sprellet rundt der 12uker gammel:joyful:

Helt hva som er grunnen til styrtblødningen viste han ikke, tatt noen prøver og mente at frem til blødningen stopper vill det være en økt fare for abort.
Men at alt så fint ut nå:) Å at han trodde dette gikk veien:happy: Han tokk seg god tid, og sjekket det han kunne på babyen. Fikk time om 2 uker, og frem til det skulle jeg leve som før.

Så glad jeg fikk sjekket dette før helgen.
Takk igjen for lykkeønskninger:Heartred ingen som vet om denne graviditeten, så var deilig å ha dere:Heartred
Åh så bra det gikk bra ❤️❤️
 
Så fint at den har det fint. :love7 Deilig å få det bekreftet. Ta det med ro fremover så går sikkert dette kjempefint.
 
Back
Topp