Blod

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Nå kommer det masse friskt blod så jeg tipper dette er slutten? Lykke til alle sammen :)
 
❤️❤️ sender deg masse klem ❤️❤️
 
Huff. Husk at du kan blø uten at det er SA. Hvis det er en SA sender jeg deg masse medfølelse, har selv opplevd det i uke 10.
 
Kjenner flere som har blødd litt uten at det var slutten fordeom. Krysser fingre og tær ❤️
 
Det stoppet opp. Hvordan kan jeg vite hva som har skjedd??
 
Det stoppet opp. Hvordan kan jeg vite hva som har skjedd??
Ta kontakt med legen din for å måle HCG (eller hvilke bokstaver det var), da får du en kontroll på hvordan ting ligger an.

Husk at det er ganske vanlig å blø i svangerskapet. De aller fleste opplever faktisk det i starten, det betyr altså ikke at alt er over fordi. Jeg har en artikkel her om det å blø i svangerskapet, og hvorfor man kan gjøre det. Det kan jo berolige deg litt å lese det?

Her er den :)

Masse lykke til!! Håper den fortsatt sitter altså! :Heartred:Heartred
 
Ta kontakt med legen din for å måle HCG (eller hvilke bokstaver det var), da får du en kontroll på hvordan ting ligger an.

Husk at det er ganske vanlig å blø i svangerskapet. De aller fleste opplever faktisk det i starten, det betyr altså ikke at alt er over fordi. Jeg har en artikkel her om det å blø i svangerskapet, og hvorfor man kan gjøre det. Det kan jo berolige deg litt å lese det?

Her er den :)

Masse lykke til!! Håper den fortsatt sitter altså! :Heartred:Heartred
Takk❤️ Vi hadde sex to ganger på rad. Men jeg har ingen smerter. Det var friskt blod på to til tre tørk, nå har det stoppet opp. Og er kun lyse rosa. Ingen klumper eller noe. Er det for tidlig med ul? 5+3?
 
Takk❤️ Vi hadde sex to ganger på rad. Men jeg har ingen smerter. Det var friskt blod på to til tre tørk, nå har det stoppet opp. Og er kun lyse rosa. Ingen klumper eller noe. Er det for tidlig med ul? 5+3?

"Det tidligste tidspunktet man kan se noe på ultralyd er i uke 5+5, da begynner hjertet å slå. Men Merete Arnøy sier hun anbefaler å vente til rundt uke 6, slik at en kan se at embryoet har festet seg, se hvor mange foster det er og at det er et hjerte som har begynt å slå." Står det i denne artikkelen "11 spørsmål om tidlig Ultralyd!"
Der kan du lese mer om tidlig UL :)

Så du kan jo bestille en time, er jo ikke så lenge til du kan inn og få en kontroll :)
 
Takk❤️ Vi hadde sex to ganger på rad. Men jeg har ingen smerter. Det var friskt blod på to til tre tørk, nå har det stoppet opp. Og er kun lyse rosa. Ingen klumper eller noe. Er det for tidlig med ul? 5+3?


Friskt blod på to til tre tørk høres ikke så mye ut. Da jeg mistet i november var det masse blod i tre dager, mørkerødt blod. Og nr jeg satt på toalettet så rant det ut av meg og ned i toalettskålen.

Håper alt er bra med deg og at du ikke har mistet!
 
Friskt blod på to til tre tørk høres ikke så mye ut. Da jeg mistet i november var det masse blod i tre dager, mørkerødt blod. Og nr jeg satt på toalettet så rant det ut av meg og ned i toalettskålen.

Håper alt er bra med deg og at du ikke har mistet!
Jeg var helt sikker på at det bare skulle fortsette å komme masse blod. For de gangene jeg tørket og det kom blod, så var det som å ha første dag i mensen. Jeg håper den sitter enda. Må nesten bare gå på ul på mandag...
 
Høres litt ut som det kan komme fra slimhinnene. Ved mine SA har det kommet konstant blod, gjerne med klumper og jeg har hatt smerter. Krysser fingrene for deg og spiren din!
 
Høres litt ut som det kan komme fra slimhinnene. Ved mine SA har det kommet konstant blod, gjerne med klumper og jeg har hatt smerter. Krysser fingrene for deg og spiren din!
Hvor tidlig har klumpene da begynt å komme?(beklager detaljer)
 
Har du smerter da? Vanlig å blø i svangerskapet. Ønsker deg masse lykke til og sender deg en god klem :Heartpink Krysser fingrene for en ufarlig blødning!
 
Har du smerter da? Vanlig å blø i svangerskapet. Ønsker deg masse lykke til og sender deg en god klem :Heartpink Krysser fingrene for en ufarlig blødning!
Nei ingen smerter:)
 
Blod uten smerte er vi ikke såbekymret for sa legen da jeg kom på sykehuset etter mye blod i fjor.
Gå til lege for å måle økning i hcg, eller ul hvis du har mulighet for det. Håper det bare er skjøre slimhinner hos deg:Heartred
 
Blod uten smerte er vi ikke såbekymret for sa legen da jeg kom på sykehuset etter mye blod i fjor.
Gå til lege for å måle økning i hcg, eller ul hvis du har mulighet for det. Håper det bare er skjøre slimhinner hos deg:Heartred
Det håper jeg også. Tar meg rå til en ul på mandag jeg!:)
 
Back
Topp