Blod :(

Ånei, kjære deg! :-( Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra, og at det bare er den hersens soppen som gjør at du blør!! Stor klem [emoji173][emoji254]

Heldigvis har jeg ikke blødd så mye at det engang kommer i bindet. Men det er litt lyserødt hver gang jeg tørker meg. Har hatt litt vondt i korsrygg/bekken og noe i magen, men det er sånn jeg har hatt av og på hele svangerskapet.
Jeg er i hvertfall sikker på at jeg ikke har spontanabortert.
Håper det ikke kommer noe særlig mer, og at legen har tid en gang til uke [emoji4][emoji173]️

Heldigvis har jeg ikke blødd så mye at det engang kommer i bindet. Men det er litt lyserødt hver gang jeg tørker meg. Har hatt litt vondt i korsrygg/bekken og noe i magen, men det er sånn jeg har hatt av og på hele svangerskapet.
Jeg er i hvertfall sikker på at jeg ikke har spontanabortert.
Håper det ikke kommer noe særlig mer, og at legen har tid en gang til uke [emoji4][emoji173]️

Masse lykke til [emoji173] håper du får time så du får roa ned bekymringene :)

Tusen takk for oppmuntrende ord. Det er så lett å oppmuntre andre til at litt blod ikke er farlig, men når det dukka opp hos meg selv gikk jeg rett i kjelleren og tenkte at det uansett er over. Men nå er det fremdeles bare litt ved tørk, og ingen tiltagende smerter.
Skal rett og slett være litt mer insisterende når jeg ringer på tirsdag, og fortelle om småblødninger og ubehag som kan skyldes sopp, og si at jeg ikke ringer for å fremskynde timen når jeg vet at det er fullt, ved mindre jeg føler at det er veldig viktig. [emoji846]
Vil heller ikke tro at det tar mange minuttene å ordne en henvisning til gyn heller.

Så bra at det har roet seg, dette skal gå bra :) Du får ta det med ro i helgen og ringe legen på tirsdag. Sender deg en god klem :Heartred

Sender over en stor klem! Dette skal gå bra!!!!

Trist å høre om blødningen din, men som mange sier her så kan det være helt normalt :-) krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning

Ikke meningen å spørre så direkte, men har du hatt sex!? Nettopp vært på kafè med ei venninne som er jordmor, og fortalte henne at jeg er gravid! Hu fortalte meg at det kunne komme litt blødning etter sex og at dette ikke er farlig[emoji5] at hun får mange telefoner fra gravide som er redde pga blødning, og at så lenge man ikke har smerter eller det øker, så går det stort sett veldig fint[emoji5]

Ikke meningen å spørre så direkte, men har du hatt sex!? Nettopp vært på kafè med ei venninne som er jordmor, og fortalte henne at jeg er gravid! Hu fortalte meg at det kunne komme litt blødning etter sex og at dette ikke er farlig[emoji5] at hun får mange telefoner fra gravide som er redde pga blødning, og at så lenge man ikke har smerter eller det øker, så går det stort sett veldig fint[emoji5]

Nei, har ikke hatt sex på en uke, så det kan ikke komme av det.
Det øker heldigvis ikke på, det var mest akkurat da jeg oppdaga det i går. Men har litt murringer til og fra som bekymrer litt. Likevel er jo også det vanlig fordi ting driver og vokser. Håper bare det kan stoppe opp helt snart, så jeg kan senke skuldrene litt. Helt rolig blir jeg nok uansett ikke før jeg har fått se et bankende hjerte på ul. Skal få lege til å henvise til uka, men erfaringsmessig kan det ta tid fra henvisning til time. Om det ikke utvikler seg til SA i løpet av nærmeste dagene, bestiller jeg en privat ul i uke 7. :)

Nei, har ikke hatt sex på en uke, så det kan ikke komme av det.
Det øker heldigvis ikke på, det var mest akkurat da jeg oppdaga det i går. Men har litt murringer til og fra som bekymrer litt. Likevel er jo også det vanlig fordi ting driver og vokser. Håper bare det kan stoppe opp helt snart, så jeg kan senke skuldrene litt. Helt rolig blir jeg nok uansett ikke før jeg har fått se et bankende hjerte på ul. Skal få lege til å henvise til uka, men erfaringsmessig kan det ta tid fra henvisning til time. Om det ikke utvikler seg til SA i løpet av nærmeste dagene, bestiller jeg en privat ul i uke 7. :)

Krysser fingre for at det stopper snart og at alt er helt i orden[emoji173]️[emoji173]️

Hvordan går det i dag? [emoji4]

Fortsatt noe lyserosa son kommer ut blandet med litt slim (Sorry tmi) når jeg tørker meg. Men tror en del er pga soppkremen.
Det har hvertfall ikke økt :) så det er jo bra! Forholdsvis rolig i dag, men er nok litt på tå hev til vi forhåpentlig får sett hjertet banke i uke 7. [emoji173]️
Første svangerskap blødde jeg null før selve spontanaborten, så litt blod må jo ikke bety at det går galt heller.

Back
Topp