Blod :(

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Oppdaget akkurat en god del friskt, rødt blod i trusa..
hvis dette ender i SA, vet jeg virkelig ikke hva jeg gjør.
SA i uke 13 i juli16, dødfødsel i uke 27 februar17. Jeg orker ikke å miste igjen :(
 
Huff, så skummelt det må være for deg, og spesielt etter alt du har opplevd ❤️
Har du noen smerter eller er det bare blodet?

Håper med deg ❤️
 
ÅNei :( har du vondt? Kan du få dratt til en lege/legevakt og få det sjekket?
 
Neeeei! Det der er ikke lov! Håper virkelig at det bare var "ingenting". Vi trenger deg her inne... og du fortjener virkelig at dette går bra! Stor lykke-klem til deg!!
 
Jeg skjønner du er bekymret :(

Jeg har opplevd 2 typer blødning før. Veldig mye friskt blod en dag tidlig i svangerskapet med min første, og det endte bra. Litt brunt utflod over ca 1 uke som endte med sa i uke 6.

Det finnes håp, og jeg sender alle gode tanker jeg har din vei :Heartred

Jeg velger å tro at dette går bra!
 
Å nei, eg håper virkelig at dette er ein ufarlig liten blødning [emoji17][emoji173]️
 
Takk for håp og gode tanker[emoji173]️
Jeg blødde faktisk masse i forrige svangerskap, uten at det var grunnen til at det gikk galt. Men jeg våger ikke tro at det kan skje igjen.. har veldig svake murringer. Om det blir sterkere, vet jeg hvertfall at det er over. Hadde ikke noe særlig smerter da jeg blødde forrige gang.
Har fortsatt et lite håp, men alt som fører til en baby nå virker for godt til å være sant.. Har vel ikke annet å gjøre enn å ta tida til hjelp for å se hvordan dette utvikler seg.
 
Ånei! Skjønner at du blir bekymret, men krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning siden du har hatt det i tidligere svangerskap også. Kanskje du bare har skjøre slimhinner [emoji1317][emoji173]
 
Jeg bruker "nye innlegg" endel, og jeg skvatt da jeg så at du hadde laget tråd om dette. Det er ikke mulig at det skal være så urettferdig, og at dere mister igjen. Håper virkelig at det er som sist gang, og helt uskyldig. Jeg krysser fingre for deg, og håper at det ordner seg. :(:( Og så er det langhelg i tillegg nå, man får vel ikke målt hCG på helg? Æsj, man blir jo så hjelpeløs også, og det er jo ingenting man får gjort fra eller til.

Storstor klem herfra! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Håper veldig.. men blir så ekstra redd.
Eneste jeg kommer på som kan gi mening, er at jeg har hatt symptomer på soppinfeksjon. Men visste ikke at man kan blø da? Det er liksom ikke snakk om spotting, i og med at det har vært en del på flere tørk.
Jeg kjøpte canesten tidligere i dag, og kan kanskje bruke den likevel?
Merker at jeg fikk litt mer håp, i og med at sopp kanskje kan gi skjøre slimhinner?
Men lett å gå rett i kjelleren når det kommer blod.
Ringer i hvertfall lege på tirsdag og prøver å insistere meg til en hastetime.
 
Med din historie tenker jeg at det er HELT innafor med en hastetime. Når det er sagt er det jo veldig vanlig å blø, og det er riktig som du sier at, allerede sårbare slimhinner, blir ytterligere sårbare under en soppinfeksjon. Jeg vet så inderlig godt at der er vanskelig å slippe angsten en får. Krysser likevel alt jeg har for at dette er ufarlig [emoji173]️
 
Jeg bruker "nye innlegg" endel, og jeg skvatt da jeg så at du hadde laget tråd om dette. Det er ikke mulig at det skal være så urettferdig, og at dere mister igjen. Håper virkelig at det er som sist gang, og helt uskyldig. Jeg krysser fingre for deg, og håper at det ordner seg. :(:( Og så er det langhelg i tillegg nå, man får vel ikke målt hCG på helg? Æsj, man blir jo så hjelpeløs også, og det er jo ingenting man får gjort fra eller til.

Storstor klem herfra! :Heartred:Heartred:Heartred

Tusen takk [emoji173]️[emoji173]️
Nei, jeg trodde urettferdigheta mi var brukt opp på en liten stund.
Leste noe nå om at sopp kan gi skjøre slimhinner, og håper det er tilfellet. Har hatt symptomer på det de siste dagene, men ikke fått kjøpt behandling før i dag. Tar den i kveld når jeg legger meg.
En ting er sikkert, i neste uke ringer jeg legekontoret og trygler om at de kan gi meg en av hastetimene, så jeg i det minste kan få målt hcg/eller henvisning, om ikke dette i løpet av helga helt sikkert utvikler seg til SA.
 
Kan ikke tro hvis det skjer med deg [emoji43] du har jo hatt de sterke testene i tillegg [emoji20][emoji20][emoji173] krysser alt eg har for at det er uskyldig[emoji173][emoji173]

Ja, og streken var jo kjempesterk så sent som forigårs. Håper dette kan komme av noe som uskyldig som skjøre slimhinner pga sopp. Har fått tilbake litt av håpet nå, men lett å gå i kjelleren med alle disse hormonene i tillegg[emoji23][emoji173]️
 
Jeg krysser alt jeg har dor deg[emoji173] dette MÅ gå deres vei!
 
Med din historie tenker jeg at det er HELT innafor med en hastetime. Når det er sagt er det jo veldig vanlig å blø, og det er riktig som du sier at, allerede sårbare slimhinner, blir ytterligere sårbare under en soppinfeksjon. Jeg vet så inderlig godt at der er vanskelig å slippe angsten en får. Krysser likevel alt jeg har for at dette er ufarlig [emoji173]️

Tusen takk [emoji177]Ja, da jeg så blodet hadde glemt av hele soppinfeksjonen og tenkte umiddelbart at det var SA. Verken blod eller smerte har tiltatt i styrke, så håper veldig at det er uskyldig.
Må bare være litt insisterende til resepsjonen og si at jeg har hatt mye ubehag med blødninger, i tillegg til ekstra nerver pga forhistorie, også kan jeg forhåpentligvis klemmes inn en gang til uka[emoji1317]
 
Back
Topp