Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker "nye innlegg" endel, og jeg skvatt da jeg så at du hadde laget tråd om dette. Det er ikke mulig at det skal være så urettferdig, og at dere mister igjen. Håper virkelig at det er som sist gang, og helt uskyldig. Jeg krysser fingre for deg, og håper at det ordner seg. Og så er det langhelg i tillegg nå, man får vel ikke målt hCG på helg? Æsj, man blir jo så hjelpeløs også, og det er jo ingenting man får gjort fra eller til.
Storstor klem herfra!
Kan ikke tro hvis det skjer med deg [emoji43] du har jo hatt de sterke testene i tillegg [emoji20][emoji20][emoji173] krysser alt eg har for at det er uskyldig[emoji173][emoji173]
Med din historie tenker jeg at det er HELT innafor med en hastetime. Når det er sagt er det jo veldig vanlig å blø, og det er riktig som du sier at, allerede sårbare slimhinner, blir ytterligere sårbare under en soppinfeksjon. Jeg vet så inderlig godt at der er vanskelig å slippe angsten en får. Krysser likevel alt jeg har for at dette er ufarlig [emoji173]️