Blod...

Mammatil.

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Snøkrystallene2021❄️
Ble så stressa når jeg så blod i trusa i dag :( Tror ikke det er noe farlig, men alikevel, blir bekymret... Noen andre som har hatt blødninger? Fikk se et sprell levende foster på UL på tirsdag og er 10+6 nå. Skal på sykehuset i morgen og ta prøver og kanskje få litt væske intravenøst hvis jeg trenger det, burde jeg spør om UL også?

skjønner du blir redd:/ "heldigvis" mange som blør så får håpe det ikke er noe farlig:) jeg ville nok spurt etter en UL for å få roet meg ned! :)

Jeg ville nevnt blødningen og sagt jeg var bekymra og bedt om UL. Ikke godt å gå og være redd for at noe er galt.

Jeg hadde milde blødninger rundt da jeg skulle hatt mensen 3 mnd på rad i det første svangerskapet :) er vanlig og ufarlig så lenge du ikke blør mye og har vondt :)
Håper alt er bra :) går jo ann å spørre :)

Tror du får ul auromatisk hviss du blir innlagt,standard prossedyre....jeg fikk både innvendigt og utvendig ul uten å spør.

Ble så stressa når jeg så blod i trusa i dag :( Tror ikke det er noe farlig, men alikevel, blir bekymret... Noen andre som har hatt blødninger? Fikk se et sprell levende foster på UL på tirsdag og er 10+6 nå. Skal på sykehuset i morgen og ta prøver og kanskje få litt væske intravenøst hvis jeg trenger det, burde jeg spør om UL også?

Jeg hadde en liten blødning 1 nyttårsdag, å idag tidlig hadde jeg også :0 kommer til å vente til over helga med å ringe lege.. Har ikke hatt noe ul eller noe, er i uke 7! hvordan gikk det på sykehuset ? :)

Håper alt er bra. Jeg oppdaget litt blod i trusa og papiret på onsdag. Var hos lege senere på dagen og hun forsikret meg om att sånn bar vanlig. Klart man skulle ta det på alvor men da skulle det kommet mye . Hadde pgså en ul senere på dagen som viste bankene hjerte ;)

Fikk ikke ul på sykehuset men er ferdig der foreløpig, men har ikke kommet noe mer blod og har fortsatt masse symptomer så regner med alt er bra inni magen <3

Back
Topp