Blod :(

Lille_tiger

Flørter med forumet
Nå har jeg mer grunn til å være bekymra.
Gikk på do nettopp og da var det blod i trusa og på papiret.

Kan jeg ringe legevakta å høre om de kan ta en ultralyd eventuelt ?

Vil ikke miste nå :(

uff :(

det kan jo være verdt eit forsøk å ringe... best å være på den sikre siden ;)

vi får håpe på det beste! det kan jo være uskyldig!

lykke til!! håper det går din vei :Heartred

Sniker fra juli - har hatt to store blødninger i uke 7 og i uke 12+1. Begge gangene har har babyen det helt fint! Blødningen ga seg raskt hos meg, og gikk over til litt brun utflod. Har heller ikke koagler eller smerter. Og det er et godt tegn om du ikke har det! :)

Lykke til!

Takk for svar. Jeg har heldigvis ikke blødd noe mer så avventer å ringe legen. Har også lest litt at litt blod ikke trenger å bety noe alvorlig.
Så prøver å bero meg med det inntil videre

Vi er i samme båt. Spotta fra og med i går ettermiddag i morges kom det friskt blod med klumper. Siden har det kun kommet brunlig utflod. Legekontoret er stengt i dag og over helgen. Vurdrerer å ringe legevakta i morgen. Har ingen smerter. Har du?

Jeg har ikke noen betydelige smerter. Men hadde litt mer blod seinere på dagen, så vurderer selv å ringe legevakten i morgen. Er ikke morro å gå å være nervøs hele helgen og usikker om man har mistet eller ikke

Lykke til :) Har du ringt? Ringte nettopp jordmorvakta. Hun mente at siden det gikk så fort over og gikk over til brun utflod, samt ingen smerter, så ville det sannsynligvis gå bra. Måtte ta det med ro...

Tusen takk. Jeg har ikke ringt.
Prøver å slappe av og tenke at det er normalt og blø og så lenge jeg ikke blør mer og mye, ingen smerter eller klumper i blodet så går det nok greit.
Har lest endel på nettet og gjort meg litt smartere på det.

Er nok veldig lett å bli bekymra og tenke det værste så fort man blør litt

Jeg blør visst mere idag :-(
Har fått beskjed om å bare holde meg i ro til blødningene er over å ringe lege på mandag.

Uff dette er ikke noe morro

Har ikke gitt seg her heller. Litt spotting etter hvert dobesøk. Er i middagsbesøk hos fam og venner hver dag, det hjelper for da tenker jeg ikke så mye på det ;-) Skal bli en godt å bare vite hvordan ståa er på mandag... Har jo så lite symp nå i forhold til jeg hadde med de to andre barna mine.

Hei!! Begynte å blø selv på fredag, har vært litt varierende mengder, fra rødt til lyserosa, plutselig stoppet opp og så begynt igjen.

Ingen smerter, kun luftsmerter som er kommet nå i det siste, som om en promp sitter inni magen og ikke vil ut, forferdelig ubehagelig! :p

Jeg har begynt å blø noe friskt igjen med små klumper. Innstiller meg på at det er over. Så er jeg heller hoppende glad hvis det allikevel skulle være liv. Vil bare vite nå uannsett utfall, heller enn å gruble. Ser frem til legetime i morgen...

Jeg har begynt å blø noe friskt igjen med små klumper. Innstiller meg på at det er over. Så er jeg heller hoppende glad hvis det allikevel skulle være liv. Vil bare vite nå uannsett utfall, heller enn å gruble. Ser frem til legetime i morgen...
Krysser fingrene for både deg og meg. Drar til legen jeg også. Har blødd friskt hele helgen, ingen klumper men... Føler dette er slutten uansett...

Takk! Lykke til dere også. Vi får jo ikke gjort noe mer fra og eller til, bare å håpe på det beste. Kos dere så best dere kan. :)

Takk! Lykke til dere også. Vi får jo ikke gjort noe mer fra og eller til, bare å håpe på det beste. Kos dere så best dere kan. :)
Nå ser det ut til å ha stoppet opp her......nesten redd for å si det, for plutselig kommer det vel! Tar en gtest i morgen for å se om den er blitt svakere eller hva..... Så legen også. Lykke til dere <3

Hvordan gikk det i dag?

Back
Topp