Blod på papiret uke 7?!

Ja ikke sant. Jeg har bestandig tenkt at blod å graviditet ikke er bra. Blødde ikke med første, annet enn festeblødning rundt ikm. Men har heldigvis ikke kommet noen dag så. Men har jo lest å Googlelet masse, så mer normalt enn jeg hadde trodd!
Krysser fingrene for at det er helt ufarlig :)

Helt normalt å blø litt ❤️ Jeg blødde så mye i starten at legen konkluderte med at det var spontanabort :’) det var mer enn ved mensen blødning

Helt normalt å blø litt ❤️ Jeg blødde så mye i starten at legen konkluderte med at det var spontanabort :’) det var mer enn ved mensen blødning
Ja, har skjønt at en go del faktisk blør i svangerskapet. Trodde ikke det var så vanlig :love017 Det må jo ha vært helt fantastisk å se en liten spire på ul etter å ha trodd man har hatt en sa:Heartred

Ja, har skjønt at en go del faktisk blør i svangerskapet. Trodde ikke det var så vanlig :love017 Det må jo ha vært helt fantastisk å se en liten spire på ul etter å ha trodd man har hatt en sa:Heartred

mer vanlig enn man tror. Men jeg forstår så godt at man blir redd :( ❤️ Blødd noe mer?

det var helt ubeskrivelig :hilarious::dummy1::dummy:❤️

Jeg har fortsatt litt de samme symptomene, men ikke noe voldsomt da.
Målte hGG 15.06, 5+5: 9982
Og på nytt 20.06, 6+3: 25987

Dvs. en doblingstid på 3,6 dager i følge;
https://perinatology.com/calculators/betahCG.htm

Ble først bekymret for svak stigning, fordi legekontoret skriver at normalt vil hCG doble seg hver 1,5-3 dag frem til uke 9.

Men på Furst.no står det; “ved hCG-verdier over 6000 U/L skal verdien dobles hvert 4. døgn frem til ca uke 10.”…
https://www.furst.no/analyse-og-kli...gerskapets-innflytelse-pa-laboratorieverdier/

Hvis dette stemmer; så er det kanskje innafor eller? Får prøve å få svar fra legen, men bare lufter det.
Ut fra annen tråd om hCG høres det ut som variasjonen er ganske stor.
Man får jo ingen 100% garantier uansett, men fort å stresse seg opp unødig også.

Veldig innenfor HCG stigning Og HCG nivå ❤️
6+2 hadde jeg 15.000. Vi visste da ikke at jeg fortsatt var gravid, men to gynekologer påpekte at det måtte være en levende graviditet pga det høye nivået med HCG :hilarious:

så tror ikke du trenger bekymre deg! og om tankene tar kaka, så bestill en privat UL, men tror ikke det er nødvendig akkurat :woot:

Veldig innenfor HCG stigning Og HCG nivå ❤️
6+2 hadde jeg 15.000. Vi visste da ikke at jeg fortsatt var gravid, men to gynekologer påpekte at det måtte være en levende graviditet pga det høye nivået med HCG :hilarious:

så tror ikke du trenger bekymre deg! og om tankene tar kaka, så bestill en privat UL, men tror ikke det er nødvendig akkurat :woot:
Takk for svar, det er godt å høre <3 Har begynt å roe meg litt nå. Er bare så lett å få litt hetta når hele situasjonen føles for god til å være sann :P Men i dag er første dagen jeg har vært litt kvalm, tar det som et godt tegn:)

• Elsker
Reactions: CAA
Da var jeg også der! Når jeg kom hjem fra jobb i går var det en slimklump med rosa/brunt inni i truseinnlegget! Jeg ble helt knust -går jo rundt å frykter det verste hele tiden! Men kom ingenting mer resten av dagen, men nå var det rosa på papiret når jeg gikk på do :nailbiting: er bare 5+6 selv.. er helt nervevrak! Kan legge til at jeg har veldig treg mage og har de siste dagene hatt vondt i halebeinet når jeg sitter lenge...

Hvordan har det gått med alle dere som har kommentert i denne tråden?

Da var jeg også der! Når jeg kom hjem fra jobb i går var det en slimklump med rosa/brunt inni i truseinnlegget! Jeg ble helt knust -går jo rundt å frykter det verste hele tiden! Men kom ingenting mer resten av dagen, men nå var det rosa på papiret når jeg gikk på do :nailbiting: er bare 5+6 selv.. er helt nervevrak! Kan legge til at jeg har veldig treg mage og har de siste dagene hatt vondt i halebeinet når jeg sitter lenge...

Hvordan har det gått med alle dere som har kommentert i denne tråden?
Åå, krysser fingrene for at det er helt uskyldig! 1/3 blør faktisk under graviditet. For min del var det bare det ene dobesøk med en del rosa utflod. Så nokk mer ut enn det var, for så 2 dager med rosa «rester» på 3-4 dobesøk fordelt på 2 dager. Ikke kommer noe mer

Back
Topp