Åh nå kom det blod igjenn Eller ikke direkte rødt eller, mer litt sånn rosa/oransje/brun.Vet ikke helt hvilken fagre da det et litt blanding. Kjenner jeg mister troa helt når det kommer
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt å høre det gikk bra Var og tok hcg prøve på mandag, da 5+0 og fikk svar at den var på 1360, tok ny i dag og spent på hva den sier nå på mandag.. Tar de pga. oppstart av blodfortynnende.Sist jeg var gravid hadde jeg masse småblødninger som kom i forbindelse med pressing på toalettet. Det sammen med dårlig hcg-vekst var ganske nervepirrende, men gikk heldigvis helt fint
Det høres jo bra ut! Jeg hadde 219 når jeg var 5+0 sist. Denne gangen prøver jeg å ikke teste hver dag og ikke måle hcg, ble bare ekstra bekymringer sist. Testa på tirsdag når jeg var 3+3 med tidligtest og tenker kanskje ta en vanlig test i morgen for å sjekke at det fortsatt er positivt.Så godt å høre det gikk bra Var og tok hcg prøve på mandag, da 5+0 og fikk svar at den var på 1360, tok ny i dag og spent på hva den sier nå på mandag.. Tar de pga. oppstart av blodfortynnende.
Etter at man har blødd litt så kan det komme litt brune rester som henger igjen uten at det betyr at det er en ny blødning. Håper spiren har det helt tipp topp inni der!Åh nå kom det blod igjenn Eller ikke direkte rødt eller, mer litt sånn rosa/oransje/brun.Vet ikke helt hvilken fagre da det et litt blanding. Kjenner jeg mister troa helt når det kommer
Hei, kjenner til engstelsen. Anbefaler deg å ta en blodprøve for å måle hcg stigning hos lege. Bare ring å si du er bekymra,også tar du en igjen 2 dager etter. Da får du se om det er stigning eller ikke. Jeg syntes det var grusomt å leve i uvissheten. Men har du smerter? Mensenlignende kramper? Har gravid symptomene forsvunnet osv? For meg så forsvant kvalmen og di andre symptomene når jeg begynte å få sporblødninger. Utrolig kjipt at det ikke er så mye man kan gjøre så tidlig i svangerskapet anna enn å vente å se hva som skjerÅh nå kom det blod igjenn Eller ikke direkte rødt eller, mer litt sånn rosa/oransje/brun.Vet ikke helt hvilken fagre da det et litt blanding. Kjenner jeg mister troa helt når det kommer
Ja vurdere nesten det, eller spørre om ul! De har apparat på kontoret. Nei har ingen smerter og alle symptomene er enda. Testet i går og i dag å den er hakket sterkere enn i går. Nei det er jo bare å vente, det som skjer det skjer.. men så utrolig kjiptHei, kjenner til engstelsen. Anbefaler deg å ta en blodprøve for å måle hcg stigning hos lege. Bare ring å si du er bekymra,også tar du en igjen 2 dager etter. Da får du se om det er stigning eller ikke. Jeg syntes det var grusomt å leve i uvissheten. Men har du smerter? Mensenlignende kramper? Har gravid symptomene forsvunnet osv? For meg så forsvant kvalmen og di andre symptomene når jeg begynte å få sporblødninger. Utrolig kjipt at det ikke er så mye man kan gjøre så tidlig i svangerskapet anna enn å vente å se hva som skjer
Hvor langt er du?Ja vurdere nesten det, eller spørre om ul! De har apparat på kontoret. Nei har ingen smerter og alle symptomene er enda. Testet i går og i dag å den er hakket sterkere enn i går. Nei det er jo bare å vente, det som skjer det skjer.. men så utrolig kjipt
Så godt å høreEr heldigvis ikke antydning til noe mer blod, ikke noe smerter heller. Så må bare prøve å roe meg med det. Takk for alle svarene
Så bra de har aparat på kontoret. Skulle ønske de hadde det her også men har hørt at det er mange som har litt småblødninger spes i første trimester og at det er helt normalt,er om det kommer koagulert blod sammen med smerter at det kan være tegn på sa. Ihvertfall det legen fortalte meg. Krysser fingrene for deg og håper det går braJa vurdere nesten det, eller spørre om ul! De har apparat på kontoret. Nei har ingen smerter og alle symptomene er enda. Testet i går og i dag å den er hakket sterkere enn i går. Nei det er jo bare å vente, det som skjer det skjer.. men så utrolig kjipt
Jeg er 6+2 i dag. Kommer likksom bare ved et dobesøk, å det er ikke mye. Har ikke smerter eller noe heller. Så får se om det kommer i dag å, ikke kommet noe til nå hvertfall.. Håper det stopper helt opp het åHvor langt er du?
Denne gangen blødde jeg sporadisk over 1uke. Fra sånn 5+2-6+3.. det var ferskt, oransje, brunt.. kom litt, stoppet opp en dag, kom litt igjen, stoppet par dager.. Men etter 6+3ish stoppet det helt *krysse fingrene* da jeg enda bare er (om 45 min!) 10+5!
Det kan være rester av en festeblødning vettu! Skjeden har mange kriker og kroker, så der kan det lagres lenge!
Sikkert helt ufarligJeg er 6+2 i dag. Kommer likksom bare ved et dobesøk, å det er ikke mye. Har ikke smerter eller noe heller. Så får se om det kommer i dag å, ikke kommet noe til nå hvertfall.. Håper det stopper helt opp het å
Ja skikkelig nervepirrende og gå uten å vite noe! Krysser fingrene for fin stigning vi er ca like langt da Jeg prøver bare å tenke at om det hadd vært sa ville det tatt seg kraftig opp. Så håper det er uskyldig.. vi har prøvd aktivt siden januar 21, men ikke brukt prevansjon siden 15 så håper virkelig ikke det går galt nå.Dette er nervepirrende ja. Vi har prøvd siden august og dette er første graviditet,,, forrige helg hadde jeg en del smerter i magen og begynte å komme litt brun utflod fra jeg var 5+3, ikke noe voldsomt, men har liksom vært litt av/på siden med både smertene og noen dråper hver dag. Er 6+1 i dag (håper jeg da). Skal inn og ta oppfølgingsprøve for å måle Hcg i blodet på mandag. Veksler mellom å føle meg litt hysterisk, håpefull og overbevist om at vi er på vei til å miste. Føles rart å ikke dele med nærmeste venner/familie, samtidig orker jeg heller ikke det akkurat nå. Fint å lese forumet med ulike erfaringer her. Krysser fingrene for at dette går bra for alle!
Ja ikke sant, det tenker jeg også, men håper det gir seg nå! Dagene snegler seg jo avgårde med en sånn usikkerhet men er hcg fin så kan man hverfall senke skuldrene litt, får håpe det kommer raskt svar på denJa skikkelig nervepirrende og gå uten å vite noe! Krysser fingrene for fin stigning vi er ca like langt da Jeg prøver bare å tenke at om det hadd vært sa ville det tatt seg kraftig opp. Så håper det er uskyldig.. vi har prøvd aktivt siden januar 21, men ikke brukt prevansjon siden 15 så håper virkelig ikke det går galt nå.
Okei, håper det bare var det da Husker jeg hadde festeblødning med første, men det var rundt ikm.Sniker fra Januar. Jeg opplevde akkurat det samme for en ukes tid siden. Dro til fastlege og fikk forklart at det mest sannsynlig er rester etter festeblødningen fra tidligere i svangerskapet. Dvs, blod som har blitt liggende i et hulrom bak egget da det gravde seg inn i livmorens slimhinne. På et tidspunkt blir det press på hulrommet og det siver ut blod. Ingen fare med andre ord.
Tusen takk Så godt at det endte bra for dere Virker nesten som det er mer normalt enn man tror og bløJeg blødde ganske mye i forrige svangerskap over flere måneder. Også litt koagulert blod. Men fikk en frisk og fin baby allikevel. Det kan fort gå godt. Krysser fingrene for deg ❤
Jeg leste at i normale svangerskap er det ca 50% som opplever en blødning i løpet av de 5 første månedene.Tusen takk Så godt at det endte bra for dere Virker nesten som det er mer normalt enn man tror og blø
Ja ikke sant. Jeg har bestandig tenkt at blod å graviditet ikke er bra. Blødde ikke med første, annet enn festeblødning rundt ikm. Men har heldigvis ikke kommet noen dag så. Men har jo lest å Googlelet masse, så mer normalt enn jeg hadde trodd!Jeg leste at i normale svangerskap er det ca 50% som opplever en blødning i løpet av de 5 første månedene.